شهدای دفاع مقدس نماد شهدای تاریخ اسلام هستند

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت:امروز شهدا به عنوان نماد شهدای تاریخ اسلام و تاریخ مبارزه ایران، لاله‌هایی هستند بر پیشانی عزت و افتخار ایران عزیز ما.


به گزارش اعتماد نو به نقل از ایلنا، محمدباقر قالیباف در مراسم تشییع پیکر شهدای گمنام در مقابل دانشگاه تهران که امروز پنجشنبه ۱۶ دی ماه همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا(س) برگزار شد، اظهار کرد: امروز در روز شهادت بانوی دو عالم حضرت زهرا (س) و در جوار این شهدای عزیز در محلی قرار داریم که در دو سال پیش شهید سلیمانی را در میان خود داشتیم و پیکر مطهر  ایشان را تشییع کردیم .


وی افزود: در دوران دفاع مقدس هر زمان رزمندگان ، جانبازان و آزادگان عزیز ما در جبهه در مقابل آتش سنگین دشمن قرار داشتند آن زمان که غواصان عزیز ما اروند رود را خروشان می دیدند در آن لحظات سخت آتش همه به یک چیز دل می بستند و فقط به یک خانه پناه می بردند فقط به عشق حضرت زهرا (س) مقاومت می کردند و از میدان های مین عبور می کردند.


امروز بدون شک همه ما در همه سختی هایمان، پناهمان حضرت زهرا (س) است. امروز در مکانی جمع شده‌ایم که همه تاریخ حریت و آزادگی که این شهدای عزیز ما هستند، شمع وجود این محفل  و این مکانند.


رییس مجلس شورای اسلامی افزود: امروز این شهدا به عنوان نماد شهدای تاریخ اسلام و تاریخ مبارزه ایران، لاله‌هایی هستند بر پیشانی عزت و افتخار ایران عزیز ما و باید بدانیم این شهدای عزیز ما پیام آور کربلای ایران عزیز ما هستند.

سیاهکلی عضو ناظر مجلس در شورای عالی فضایی شد
هم اکنون بخوانید


 


 


 


خبر در حال تکمیل می باشد…

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 + 9 =

دکمه بازگشت به بالا