لزوم قرائت نتایج تفحص های گذشته مجلس در کنار ارائه تقاضای تحقیق و تفحص‌های جدید

نایب رئیس کمیسیون امور داخلی کشور با استناد به آیین‌نامه داخلی مجلس گفت: در راستای تأثیرگذاری نتایج تحقیق و تفحص‌ها بهتر است که گزارشی از نتایج تفحص‌های گذشته مجلس در کنار قرائت تقاضاهای جدید اعلام و ارائه شود.


به گزارش اعتماد نو به نقل از ایلنا، محمدرضا صباغیان بافقی در جلسه علنی امروز (سه شنبه ۱۴ دی ماه) مجلس شورای اسلامی به استناد بندهای (۷)، (۸) و (۱۱) ماده (۲۱) آیین‌نامه داخلی مجلس گفت: ضمن تشکر از رئیس و هیأت رئیسه به دلیل برگزاری جلسات مستمر نظارتی مجلس در روزهای سه‌شنبه پیشنهاد می‌کنم در کنار گزارش‌های تحقیق و تفحصی که قرائت می‌شود، یک گزارش از نتیجه تفحص‌هایی که در قبل انجام گرفته نیز ارائه شود.


نماینده مردم مهریز و بافق در مجلس افزود: تحقیق و تفحص از اقدامات و وظایف مهم نظارتی مجلس است و ارائه گزارش همزمان از تفحص‌ها و نتایج از تحقیق و تفحص‌های گذشته می‌تواند تأثیرات بیشتری داشته باشد.


محمدباقر قالیباف در پاسخ به تذکر این نماینده گفت: برای قرائت نتایج تحقیق و تفحص هایی گه در گذشته انجام شده نیاز به اصلاح آیین‌نامه داخلی است اما در اینکه تفحص‌ها باید به صورت دقیق انجام شود و به نتیجه نهایی برسد، بسیار مصمم هستیم که کار نظارتی مجلس به صورت دقیق و کامل انجام شود.


انتهای پیام/

جلسات هفته آتی مجلس دوشیفته شد
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 − پنج =

دکمه بازگشت به بالا