تاکید بر خرید املاک ریزدانه توسط شهرداری

رئیس شورای شهر تهران گفت: تاکید ما به شهرداری تهران این است که املاک ریزدانه را از صاحبان آن بخرد تا مشکلات این افراد کمتر شود.


به گزارش پایگاه خبری اعتماد نو به نقل از ایلنا، مهدی چمران در پایان سی و هفتمین جلسه شورای شهر تهران در جمع پایگاه خبریان با اشاره با اشاره به مصوبات جلسه امروز شورای شهر تهران  گفت: اولین دستور جلسه امروز در رابطه با راه‌اندازی خانه شهر تهران بود. طرحی در این رابطه پیشنهاد شد که بر اساس آن خانه شهر تهران احداث شود تا مکانی برای حضور نخبگان باشد و شهرداری از مشورت آنها بهره ببرد.


او با اشاره به رای نیاوردن این طرح در صحن شورا گفت: دلیل آن این است که ما در سطح محلات و مناطق مکان‌هایی با عنوان سرای محلات و شورایاری‌ها داریم که برای هر منطقه و شهر می‌توانند تصمیم بگیرند و دیگر نیازی به ساختار جدید و موازی‌کاری نیست و به همین دلیل این مسئله مورد موافقت اعضای شورای شهر تهران قرار نگرفت.


چمران ادامه داد: در جلسه امروز همچنین بررسی چندین پرونده از باغات مورد بررسی قرار گرفت که اعضا نیز در این زمینه آرای خود را اعلام کردند.


رئیس شورای شهر تهران همچنین در رابطه با فریز شدن برخی از املاک در شهر تهران گفت: برخی از ساختمان‌ها ضوابط و مقررات ساخت و ساز خود را دارند و این موضوع بر می‌گردد به نظر برخی از وزارتخانه‌ها از جمله میراث فرهنگی که باید مقررات لازم انجام شود و حتی برخی از اوقات ساختمان‌ها بیش از دو الی سه طبقه نمی‌توانند بسازند. در برخی از موارد نیز بحث احداث برخی از ساختمان‌ها در برخی از مناطق به مباحث امنیتی بر می‌گردد.

هشدار نسبت به تبعات به تعویق انداختن اعمال جراحی ضروری بخاطر کرونا
هم اکنون بخوانید


چمران گفت: در مواردی که ساخت و ساز به شهرداری تهران بر می‌گردد ما تلاش خواهیم کرد که بیشترین همکاری را داشته باشیم البته به دلیل اینکه برخی از پروژه‌ها زمانبر می‌شود مشکلاتی برای برخی از املاکی که در اینگونه طرح‌ها و پروژه‌ها قرار دارند برای شهروندان ایجاد می‌کنند. در همین زمینه تاکید ما به شهرداری تهران این است که املاک ریزدانه را از صاحبان آن بخرد تا مشکلات این افراد کمتر شود.


انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 3 =

دکمه بازگشت به بالا