صفارهرندی رئیس شورای نظارت بر صداوسیما شد

در جلسه شورای نظارت بر سازمان صدا وسیما با رای اعضای شورا محمد حسین صفار هرندی بعنوان رئیس و محمد جواد لاریجانی بعنوان نایب رئیس شورا انتخاب شدند.


به گزارش اعتماد نو به نقل از ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای نظارت بر سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، در جلسه روز دوشنبه (۱۳ دی ماه ۱۴۰۰) که با حضور نمایندگان قوای سه گانه در محل دبیرخانه شورای نظارت برگزار شد، رئیس و نایب رئیس شورا از سوی اعضا انتخاب شدند.


در این جلسه ضمن معارفه حجت الاسلام و المسلمین محمد مصدق و آقایان دکتر محمد حسین صفار هرندی و دکتر محمد مهدی اسماعیلی که اخیراً به احکام روسای قوه قضائیه و مجریه به عنوان نمایندگان جدید این قوا در شورای نظارت بر سازمان صدا و سیما انتخاب شدند، انتخابات هیئت رئیسه شورا با حضور تمامی اعضا برگزار شد.


در این جلسه آقای دکتر محمد حسین صفار هرندی به‌عنوان رئیس و آقای دکتر محمد جواد لاریجانی به‌عنوان نایب رئیس شورای نظارت بر سازمان صدا و سیما انتخاب شدند.


در حال حاضر آقایان محمد جواد لاریجانی و حجت الاسلام محمد مصدق به‌عنوان نمایندگان قوه قضائیه، آقایان محمد حسین صفار هرندی و محمد مهدی اسماعیلی به‌عنوان نمایندگان قوه مجریه و آقایان بیژن نوباوه وطن و سید احسان قاضی زاده هاشمی به‌عنوان نمایندگان قوه مقننه، اعضای شورای نظارت بر سازمان صدا و سیما را تشکیل می‌دهند.


انتهای پیام/

هیچ اندیشه دینی به اندازه انتظار دشمن نداشته است
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × چهار =

دکمه بازگشت به بالا