دانلود قسمت ۱۰ خاتون { قسمت ۱۰ دهم سریال خاتون } حجم نیم رایگان

 

دانلود سریال خاتون قسمت ۱۰ دهم ۱۰ کامل و قانونی با حجم نیم رایگان با ترافیک نیم بها که در ادامه می توانید به دانلود قسمت ۱۰ خاتون فصل دوم قسمت ۲ با کیفیت عالی بپردازید.


 

به گزارش اعتماد نو به نقل از خبرگزاری اعتماد نو به نقل از ایلنا قسمت جدید سریال خاتون که در دوشنبه شب تاریخ ۱۳ دی ۱۴۰۰ ساعت ۸ شب منتشر می شود که در ادامه می توانید دانلود قسمت ۱۰ خاتون به کارگردانی تینا پاکروان با کیفیت عالی و لینک مستقیم و کامل قانونی غیر رایگان با ترافیک نیم بها دریافت کنید.

 

داستان سریال خاتون قسمت ۱۰ دهم

 

داستان اصلی سریال در مورد زنی از زنان این سرزمین که روزی روزگاری در ایران برای زندگی جنگیده‌اند… در قسمت قبل دیدیم که اشغال بر خاتون و تمام روشنی های تهران سایه افکنده و خاتون در وطن خویش غریب … و در قسمت ۱۰ سریال خاتون خواهیم دید که ….

 

برای دانلود سریال خاتون قسمت ۱۰ روی لینک زیر کلیک یا لمس کنید.

 

دانلود قسمت ۱۰ سریال خاتون

 

 

2

 

درباره سریال خاتون قسمت ۱۰

 

خاتون سریالی درام، تاریخی و عاشقانه به نویسندگی و کارگردانی تینا پاکروان و تهیه‌کنندگی علی اسدزاده محصول سال ۱۴۰۰ کشور ایران است. همچنین می توانید برای دانلود جوکر فصل دوم ۲ قسمت دوم اینجا کلیک کنید.

 

  • تاریخ انتشار: دوشنبه ۰۶ دی ۱۴۰۰

 

  • ژانر: درام، تاریخی، عاشقانه

 

  • کارگردان: تینا پاکروان

 

  • تهیه کننده: علی اسدزاده

 

  • بازیگران شاخص: نگار جواهریان، اشکان خطیبی، میر سعید مولویان، شبنم مقدمی و
در کشت پاییزه، توزیع و مدیریت آب در اختیار کشاورزان قرار می‌گیرد
هم اکنون بخوانید

 

دلیل تاخیر در پخش سریال خاتون

 

نیم‌فصل اول این سریال که مورد استقبال مخاطبان قرار گرفت، تابستان امسال در هشت قسمت پخش شد. علی اسدزاده، تهیه‌کننده سریال خاتون درباره وقفه پیش آمده بین پخش دو نیم‌فصل گفت: «در روند فیلمبرداری قسمت‌های تهران سریال خاتون، به دلیل شرایط کرونایی حاکم بر کشور، با وجود واکسیناسیون گروه و رعایت پروتکل‌های بهداشتی، متاسفانه ابتلای بسیاری از بازیگران و عوامل به کرونا به صورت پی‌درپی، روند تولید را دچار وقفه کرد و گروه سازنده علی‌رغم میل‌شان ناچار به تقسیم پخش این سریال در دو نیم‌فصل شدند. برای دانلود سریال خاتون نیم فصل جدید اینجا کلیک کنید.

 

خاتون هم در بستر تاریخ و درون مایه‌ای اجتماعی سیاسی می‌گذرد و هم به دلیل روایت جذاب و کارگردانی درست، مخاطبش را پای بساط تصویر خود می‌نشاند. نمی‌شود گفت بی‌هیچ تلاشی، استنباط غلطی است. وقتی المان و چیدمان‌ها درست باشد یعنی آنکه شما برای دیده شدن و عرضه کالا و محصول بصری و فرهنگی خود زحمت درست کشیده‌ای و باید نتیجه مناسب آن نیز دیده شود.

 

مجاز دانلود مرجع دانلود قانونی سریال نمایش خانگی شما را به دیدن و دانلود قسمت ۱۰ خاتون قسمت ۱۰ دهم دعوت می کند و آرزومندیم که از تماشای آن لذت ببرید.

 

 


پایان رپرتاژ آگهی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک + شش =

دکمه بازگشت به بالا