نگارخانه رضوان مشهد میزبان «نقش سربند» شد

 

هم‌زمان با دومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی نمایشگاه «نقش سربند» به مدت یک هفته میزبان علاقمندان است.


به گزارش اعتماد نو به نقل روابط عمومی بنیاد فرهنگی روایت فتح، هم‌زمان با دومین سالگرد شهادت سردار رشید اسلام سپهبد حاج قاسم سلیمانی نمایشگاه «نقش سربند» به همت انجمن تجسمی انقلاب و دفاع مقدس بنیاد فرهنگی روایت فتح با همکاری آستان قدس رضوی در نگارخانه رضوان مشهد به مدت یک هفته میزبان علاقمندان است.

 

محمد حبیبی (مدیر انجمن تجسمی انقلاب و دفاع مقدس) ضمن اشاره به برگزاری نمایشگاه یک هفته‌ی نقش سربند گفت: بعد از برپایی کارگاه سه‌روزه نقاشی که با حضور ۱۳ هنرمند از سراسر کشور در حرم مطهر رضوی صورت گرفته آثار خلق‌شده از روز شنبه ۱۱ دی‌ماه به مدت یک هفته در نگارخانه رضوان‌شهر مشهد در معرض دید علاقه‌مندان قرار گرفته است.

 

وی همچنین با اشاره به جزئیات برگزاری کارگاه سه‌روزه نقش سربند برای تولید پرتره‌های سردار شهید حاج قاسم سلیمانی نیز عنوان کرد: این کارگاه هنری با سخنانی از دکتر کاظم چلیپا در خصوص سرباز قاسم سلیمانی آغاز شد و ایشان با بحث اسطوره‌سازی در هنر نقاشی مکاتب مختلف، هنرمندان حاضر در این کارگاه سه‌روزه را شخصاً همراهی کردند. در خصوص حضور هنرمندان نیز باید عرض کنم که در کارگاه نقش سربند هنرمندان جوان در کنار پیشکسوتان حضور فعالی داشتند هنرمندانی چون کاظم چلیپا، محمد اسدی جوزانی، مهدی امینی، علی بحرینی، عباس برزگر گنجی، روح‌الله… پروین، عباس تارخ، علیرضا ذاکری، حسن رزمخواه، حسین عصمتی آمرآباد، عباس گودرزی، اکرم محمودی و احمد منصوب که از استان‌های مختلفی چون کشور در مشهد مقدس حضور یافته بودند.

تعرفه‌های پستی ارسال کتاب برای خریدار تغییر نکرده است
هم اکنون بخوانید

 

حبیبی همچنین اضافه کرد: کارگاه نقاشی از روز چهارشنبه ۸ دی تا پایان جمعه ۱۰ دی در رواق دارالمرحمه به میهمانی حضرت علی بن موسی الرضا (ع) آغاز شد و از روز شنبه نیز آثار در نگارخانه رضوان مشهد برای عموم به نمایش گذاشته‌شده است.

 

شایان‌ذکر است آثار تولیدشده در این کارگاه در نمایشگاهی با همین عنوان طی روزهای ۱۱ الی ۱۵ دی‌ماه در نگارخانه رضوان واقع در کوه سنگی ۱۷ به نمایش گذاشته خواهد شد.

 


انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده − ده =

دکمه بازگشت به بالا