قسمت ۱۱ جزیره – دانلود سریال جزیره قسمت ۱۱ یازدهم [۱۰۰% کامل]

دانلود سریال جزیره قسمت ۱۱ یازدهم ۱۱ کامل و قانونی غیر رایگان با ترافیک نیم بها که در ادامه می توانید به دانلود قسمت ۱۱ جزیره island با کیفیت عالی بپردازید.


 


به گزارش خبرگزاری اعتماد نو به نقل از ایلنا به نقل از سایت مجاز دانلود ، سامانه رسمی دانلود قانونی فیلم و سریال شبکه نمایش خانگی ، سریال جزیره قسمت ۱۱ یازدهم که روز یکشنبه تاریخ ۰۵ دی ۱۴۰۰ ساعت ۸ صبح منتشر می شود که در ادامه می توانید دانلود قسمت ۱۱ جزیره به کارگردانی سیروس مقدم با کیفیت عالی و لینک مستقیم و کامل قانونی غیر رایگان با ترافیک نیم بها دریافت کنید.


داستان قسمت ۱۱ جزیره


در قسمت قبل دیدیم که: صحرا که به قصد پس دادن انگشتر ارشد به کلینیک رفته با یادآوری رفتار تحقیر آمیز ارشد در کیش، دچار خشم آنی شده که قصد آزار ارشد را می کند، اما با رسیدن احمد آقا ترسیده و مخفی می شود و این در حالی است که سعید متوجه او شده و با صحرا چشم در چشم شده و……


در قسمت جدید خواهیم دید که: ارشد از خواب مصنوعی بیدار شده و احساس می کند که در ایام بیهوشی، صحرا بالای سرش آمده است و همه نگاه ها را به سمت احمد آقا و انگشترش جلب می کند. ارشد به عمارت شاهنگ بازگشته و توسط مادرش “زیبا” متوجه بازگشت گلرخ و ویولت و آمدنشان به کلینیک می شود. خشمگین به سراغ آذین میرود از سوی دیگر ،صحرا با کمک وف مهری در خبرگزاری کلام مشغول به کار شده و در می یابد که “ناظم” همه کاره کلام است . صحرا در ادامه مطالعه دفتر سرخ، ردی از قاتل پدرش یعنی “م.ن” در شهرکی کوهستانی که شاهنگ ها هم در آنجا زندگی می کنند، پیدا می کند و در جستجوی پیانویی قدیمی در کلبه شکار به ناگهان متوجه می شود که…

اختیار زنجیره تولید تا سفره به وزارت جهاد کشاورزی واگذار شد
هم اکنون بخوانید


برای دانلود سریال جزیره قسمت ۱۱ یازدهم روی لینک زیر کلیک یا لمس کنید.


دانلود قسمت ۱۱ سریال جزیره


02


نظرات کاربران در مورد جزیره


رضا: تازه داره جذاب میشه…وقتی صحرا میره عضو گروه ناظم میشه و ارشد از دروغ های اطرافیانش خبردار میشه …. اوج داستان همینجااست*


آقا: ٰامیر واقعا خوب بازی میکنه فوق الهاده است


حسام:‌سریال فوق العادس به خصوص حسام منظور که واقعا عالیهههه


نسرین : دست تموم عوامل دردنکنه سنگ تموم گذاشتید خیلی عالی


آرش‌: فوق العاده اس کاش صحرا و ارشد بهم برسن


سیروس:الی خیلی قشنگ ممنون از سازندش و دستیاران و بازیگران خیلی زحمت می کشن


مهمان:‌کارگردانی عالی فیلمنامه عالی بازی حسام منظور که خیلییی بینظیر و عالی و درجه یک


درباره سریال جزیره قسمت ۱۱


سریال جزیره به کارگردانی سیروس مقدم در سال ۱۴۰۰ ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و اجتماعی می‌باشد. همچنین می توانید برای دانلود سریال جوکر فصل ۲ دوم قسمت ۲ دوم اینجا کلیک کنید.


  • تاریخ انتشار: یکشنبه ۱۲ دی ۱۴۰۰
  • ژانر: درام، خانوادگی، اجتماعی، عاشقانه
  • کارگردان: سیروس مقدم
  • تهیه کننده: منوچهر محمدی
  • بازیگران شاخص:  محمدرضا فروتن، میترا حجار، حسام منظور، حمیدرضا پگاه، بهنام تشکر، امیر مقاره ، شادی مختاری، ، مینا وحید و …برای دانلود جوکر فصل دوم ۲ قسمت اول ۱ های بیشتر اینجا کلیک کنید.


مجاز دانلود مرجع دانلود قانونی سریال نمایش خانگی شما را به دیدن و دانلود قسمت ۱۱ جزیره قسمت ۱۱ یازدهم دعوت می کند و آرزومندیم که از تماشای آن لذت ببرید.


 


انتهای پیام/

دلیل اصلی ۱۰۰ دلاری نشدن نفت
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده − 14 =

دکمه بازگشت به بالا