سیدعباسی: سپاهان نیازی به تعریف ندارد

به گزارش پایگاه خبری خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدس، سیدداوود سیدعباسی در نشست خبری پیش از دیدار خانگی تیم پدیده مقابل سپاهان اظهار داشت: با تیم خوب سپاهان بازی داریم که نیازی به تعریف ندارد. سپاهان از تیم‌های دارای ساختار کشورمان است و در این سال‌های اخیر عملکرد خوبی به لحاظ مدیریتی و نتیجه‌گیری داشته است. حریف فردای ما از تیم‌های پرتماشاگر و پرافتخار کشورمان محسوب می‌شود. ما به کیفیت آنها واقف هستیم و تلاش می‌کنیم مقابل این تیم نماینده شایسته‌ای برای فوتبال خراسان باشیم و بازی خوبی مقابل سپاهان انجام دهیم.

وی درباره غایبان تیمش خاطرنشان کرد: تا دل‌تان بخواهد غایب داریم. محمدرضا فلاحیان، صادق صادقی، ابوالفضل عکاشه، محسن ربیع‌خواه، سعید جلالی‌راد و میلاد فراهانی را نداریم.

سرمربی تیم فوتبال پدیده درباره درگیری بین دو بازیکن تیمش، گفت: در عصر ارتباطات شما نمی‌توانید کتمان کنید و این هم اتفاقی بود که در تیم ما رخ داد. در هر خانواده‌ای این اتفاق رخ می‌دهد و یک درگیری لفظی بود. من فردای همان روز نظر خودم را به باشگاه اعلام کردم و تصمیم‌گیری شد. جالب است، این اتفاق بعد از بازی پیکان در رختکن رخ داد و مسئله به داخل تمرین ارتباط نداشت و به آن شدت و حدتی هم که گفته شده بود، نبود. نمی‌شود کتمان کرد، چون الان فضای مجازی داریم و عصر رسانه‌هاست، با این حال موضوع جالب این است که چنین مسئله‌ای پنج روز بعد مطرح شد. برای اولین بار ما شانس آوردیم. در بازی‌ها شانس نمی‌آوریم، اما در این داستان شانس آوردیم که خبرش باز نشد و امروز قبل از بازی این موضوع مطرح شده است و از این بابت خوشحالیم. اول از همه این اتفاق در هر خانواده‌ای رخ می‌دهد و زمان بازیگری خود من در تیم‌های مختلف هم بود، اما این اتفاق نباید رخ بدهد و ما هم غافلگیر شدیم. بهتر بود قبل از بازی سپاهان هم این خبر بیرون نمی‌آمد، هرچند ما تمرکزمان روی کار خودمان و مسائل فنی است. با تمرکز و موجودی تیم‌مان فردا تلاش می‌کنیم که یک بازی خوب انجام دهیم.

تغییر سالن مسابقه تیم رضا یزدانی و حضور قهرمان جهان در ترکیب بانک شهر
هم اکنون بخوانید

 

ادامه دارد …

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 1 =

دکمه بازگشت به بالا