رخت عزای ایام فاطمیه و سردار دل‌ها در شهر پهن شد

 

همزمان با دومین سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی و تقارن آن با ایام فاطمیه، زیباسازی تهران رخت عزای ایام فاطمیه و سردار دل‌ها را در شهر پهن کرد.


به گزارش اعتماد نو به نقل از ایلنا به نقل از  به نقل از روابط عمومی زیباسازی، همزمان با دومین سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی و تقارن آن با ایام فاطمیه، با اختصاص اکثر سازه‌های فرهنگی شهر تهران در بیش از ۵۰ هزار متر مربع، به موضوع گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، حال و هوای شهر برای سوگواری ایام شهادت سردار دل‌ها آماده می‌شود.

 

در اعتماد نو به نقل از برنامه امسال، ابعاد مختلف زندگی حاج قاسم به صورت گزارش‌های تصویری در قالب تصاویر پرتابلی، عرشه و بیلبوردها اکران می‌شود. همچنین با رویکرد شعار امسال که «ذکر یا فاطمه سربند سلیمانی هاست»، تصاویر سربند یا فاطمه الزهرا بر روی پیشانی پل‌های عابر نصب و اکران شد.

 

فرازهایی از خطبه فدکیه حضرت زهرا (س) نیز که جنبه کاربردی دارد، در اکثر پرتابل‌های فرهنگی شهر به نمایش گذاشته شده است. بر اساس اعتماد نو به نقل از برنامه ریزی صورت گرفته، خیابان گالری «مرد میدان» نیز در همین هفته در حد فاصل میدان فردوسی تا میدان انقلاب اسلامی برپا می‌شود.

 


انتهای پیام/

جلسه رقبای انتخاباتی با رئیس جمهور منتخب، سدی در مقابل توطئه ها بود
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 + سه =

دکمه بازگشت به بالا