آموزش بیت کوین از صفر رایگان

به گزارش اعتماد نو به نقل از برنا، بیت کوین، نوعی پول الکترونیک است که به وسیله آن می‌توانید به هر نقطه‌ای از دنیا پول بفرستید یا از آن برای خرید کالا و خدمات استفاده کنید. از سوی دیگر، این ارز غیرمتمرکز بوده و از چاپ واحدهای پولی بیشتر در امان است و به همین دلیل توانسته مسیر خود را در نظام اقتصادی جهان باز کند و از این رو اهمیت دارد تا با گذراندن دوره آموزش رایگان بیت کوین در موسسه مدرسان پیشتاز، بتوانید در این بازار پرسود و در عین حال پُر اسرار، کسب درآمد خوبی داشته باشید.


WhatsApp Image 2022-01-02 at 10.07.32 AM


ویژگی های بیت کوین


۱- شما صاحب اصلی آن خواهید بود.


۲- در سیستم بانکی معمولی، شما مجبورید به افرادی اعتماد کنید تا پول شما را اداره کنند اما بیت کوین غیرمتمرکز بود و نیازی به اعتماد به افراد دیگر نخواهد بود.


۳- مشکل ارزهای سنتی این است که دولت می‌تواند تا جایی که بخواهد آن را چاپ و ارائه کند و معمولا تورم ایجاد می­شود؛ در صورتی که بیت کوین تورمی نیست.


۴- زمانی که شما بیت‌ کوین را ارسال کردید، هیچ راهی برای برگشت آن نیست مگر اینکه دریافت کننده آن را به شما برگرداند.


۵- بانک شما امکان دارد برای انتقال بین‌المللی پول، مقدار زیادی از شما کارمزد دریافت کند اما بیت ‌کوین اینطوری نیست و کارمزد پایینی نسبت به بانک دارد.


۶- شبکه بیت‌ کوین، جزئیات تمامی تراکنش‌هایی که در ابتدا در شبکه انجام شده است را در یک دفترکل به نام بلاک‌چین نگهداری می‌کند؛ از این رو یک شفافیت مالی را با خود دارید.


۷- برخی از افراد می‌توانند چندین حساب بیت‌ کوین داشته باشند که این حساب‌ها هیچ نام، آدرس و سایر اطلاعات شخصی ندارند.


۸- شبکه بیت‌ کوین توسط هیچ نهادی کنترل نمی‌شود. هر دستگاهی که بیت‌ کوین استخراج می‌کند و تراکنش‌ها را پردازش می‌نماید، قسمتی از شبکه بیت‌کوین را تشکیل می‌دهد. هزاران کامپیوتر و دستگاه استخراج در سرتاسر دنیا به شبکه بیت‌کوین وصل هستند و یک شبکه قدرتمند و تقریبا غیرقابل نفوذ را تشکیل داده‌اند.


 


روش‌های پیش‌بینی روند قیمت بیت ‌کوین


پیش‌بینی تحرکات آنی قیمت در هر بازار دارای ریسک زیادی است و هیچ ‌کسی نمی‌تواند همیشه پیش‌بینی‌های درستی داشته باشد. اما دو رویکرد برای پیش‌بینی حرکات قیمت با نام تحلیل بنیادی و تحلیل تکنیکال وجود دارند که شما می توانید با گذراندن دوره آموزش رایگان بیت کوین، به این مهارت ها دست پیدا کنید.

هر معجزه ای در اقتصاد ایران تنها با اتکاء به ظرفیت ها و توانمندی های داخلی رخ خواهد داد
هم اکنون بخوانید


 


بیت کوین چه مزیت‌هایی دارد؟


  • پول دیجیتالی می­باشد


بیت کوین یک ارز کاملا مجازی است که معادل فیزیکی ندارد. به همین دلیل برای ذخیره‌ آن به فضای خاصی نیاز ندارید.


 


  • شفاف و واضح است


تمام تراکنش‌های این رمزارز در دفترکلی که همه به اطلاعات آن دسترسی دارند، ثبت می­گردد. هر کیف‌ پول یک کلید خصوصی و یک کلید عمومی دارد. کلید عمومی در تراکنش‌های ثبت شده قابل مشاهده است.


 


  • امنیت بالایی دارد


این رمزارز بر روی شبکه بلاکچین که با استفاده از پروتکل‌هایی خاص، امنیت آن تضمین شده، کار می‌کند. نودها (نودهای معمولی و ماینرها) با پیروی از یک سری دستورات خاص به تایید یا رد تراکنش می‌پردازند. همچنین نودهای استخراج ‌کننده یا ماینر، نقش اساسی در امنیت شبکه‌ دارند.


 


  • غیرمتمرکز است


همانطور که در کمی قبل هم اشاره کردیم، بیت کوین بر خلاف ارزهای فیات رایج در کشورها، تحت نظارت هیچ سازمان یا دولتی نیست. می‌توان این ویژگی را به طور همزمان، نقطه قوت و ضعف آن به شمار آورد.


 


  • سرعت بالا و کارمزد کم


نقل و انتقال دارایی توسط این رمزارز در مدت زمان کوتاهی صورت می­گیرد. این در حالی است که اگر تجار بخواهند به صورت بین‌المللی نقل و انتقالات مالی داشته باشند، باید چند روز منتظر بمانند.


 


  • تضمین انجام تراکنش


تراکنش‌های صورت گرفته در شبکه‌ بیت‌ کوین به هیچ عنوان لغو نمی‌شوند. به همین دلیل اگر شما رمز ارز خود را اشتباهاً به شخصی که نمی‌شناسید ارسال کنید، دیگر امکان برگشت ارزهای دیجیتالی شما وجود ندارد.


WhatsApp Image 2022-01-02 at 10.07.40 AM


نحوه چگونگی خرید و فروش ارز دیجیتال


برای شروع خرید و فروش ارز دیجیتال ابتدا باید دوره آموزش ارز دیجیتال را پشت سر بگذارید. در این مدت در مورد ارزهای دیجیتال مختلف تحقیق کنید، با رایج‌ترین اصطلاحات ترید ارز دیجیتال آشنا شوید و اساس کار ارزهای دیجیتال را بیاموزید. شبکه بلاکچین از لحاظ فنی پیچیدگی‌های زیادی دارد.


آموزش خرید و فروش ارز دیجیتال


بعد از پشت سر گذاشتن مراحل آموزشی، انتخاب یک ارز مناسب و تحلیل آن، اکنون باید با خرید رمز ارز مد نظر خود وارد بازار ارزهای دیجیتال شوید. شما می‌توانید از روش‌های مختلف، ارز دیجیتال مد نظر خود را تهیه کنید که مطمئن‌ ترین و بهترین روش خرید ارز دیجیتال، شامل موارد زیر می‌شود:


 


۱. خرید ارز دیجیتال از یک صرافی بین المللی


صرافی یا exchange، محل خرید و فروش ارز دیجیتال است. صرافی‌های بین المللی زیادی وجود دارند که امکان خرید و فروش تقریباً همه رمز ارزها را برای شما فراهم می‌کنند. صرافی Binance یکی از بزرگترین و معتبرترین صرافی‌های ارز دیجیتال است که بخش زیادی از تراکنش‌های روزانه ارزهای دیجیتال از طریق آن انجام می‌گیرد.


۲. خرید ارز دیجیتال از یک صرافی ایرانی معتبر


با توجه به مشکلات صرافی‌های بین المللی، بسیاری از تریدر ها از صرافی‌های آنلاین ایرانی برای خرید و فروش ارز دیجیتال استفاده می‌کنند. تعداد زیادی صرافی ایرانی ارز دیجیتال وجود دارد که باز هم توصیه می‌کنیم حتماً گزینه‌ای را انتخاب کنید که معتبر و با سابقه باشد.


چه زمانی برای خرید ارز مناسب است؟


هیچ قانون کلی و عمومی برای اینکه زمان مناسب خرید ارزهای رمزنگاری شده را تشخیص دهیم، وجود ندارد. قیمت این ارزها با توجه به عرضه و تقاضا تغییر می‌کند. اما باید در نظر داشته باشید زمانی که بازار هیجانی است و قیمت ارز در اوج خود قرار دارد اقدام به خرید نکنید و همینطور زمانی که قیمت یک ارز به شدت در حال سقوط است شاید خرید آن ارز عاقلانه نباشد (گاهی اوقات دلیل مهمی وجود دارد که قیمت به این شدت در حال ریزش است)


بهترین زمان برای خرید، زمانی است که قیمت در سطح پایین‌تر‌ تثبیت شده است. هنر معامله‌گر است که تشخیص دهد چه زمانی ارز در وضعیت حبابی قرار دارد و چه زمانی قیمت به کف خود رسیده است. گرچه خرید ارز در کف قیمت بسیار مشکل است و نمی‌توان کف‌ها و سقف‌های قیمت را به راحتی تشخیص داد که شما با گذارندن دوره های تخصصی آموزش ارز دیجیتال موسسه مدرسا پیشتاز، یکی از افرادی خواهید بود که بتواند این تغییرات را بیابد.


 


بهترین کتاب برای شروع سرمایه گذاری


در دنیای مدرن امروزی، توکن‌هایی مانند بیت ‌کوین به وسیله‌ای برای پرداخت و پس‌انداز تبدیل شده‌اند. درنتیجه باید به شناخت این ارزها و کسب اطلاعاتی از یک منبع معتبر همچون کتاب آموزش ارز دیجیتال بپردازید.


دقت فرمایید که کتاب راهنمای ارز دیجیتال توسط دکتر سامان کریمی شاد نوشته شده است که به صورت تخصصی به آموزش در هر بخش پرداخته است و شما با خواندن این کتاب و مشاهده دوره آموزش رایگان بیت کوین از سایت مدرسان پیشتاز، به این بازار مسلط خواهید شد.


انتهای پیام/ 

دستگاه میوه خشک کن و دستگاه بسته بندی میوه خشک(دستگاه سیل)
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × پنج =

دکمه بازگشت به بالا