قیمت فیروزه کوبی و قیمت صنایع دستی میناکاری اصفهان در فروشگاه بازار مینا

 


قیمت فیروزه کوبی

 

قیمت فیروزه کوبی در درجه اول تحت تأثیر کیفیت سنگ های فیروزه ای است که برای ساخت این ظروف استفاده شده هر چند روی کیفیت ساخت و ماندگاری هم اثرگذار است. معادن استخراج سنگ فیروزه در کشورمان متنوع بوده که بهترین آن معدن سنگ فیروزه نیشابور مشهد است. قیمت فیروزه کوبی بعد از نوع و کیفیت سنگ، به زیر ساخت مسی بستگی دارد. اینکه ضخامت ورقه مسی مورد استفاده چند سانتیمتر است و چه درجه خلوصی دارد، تأثیر بسیار زیادی خواهد داشت. قیمت ظروف مسی فیروزه کوبی به کیفیت ساخت هم بستگی دارد.

 

خرید صنایع دستی ایرانی را می توانید با محصولات فروشگاه بازار مینا تجربه نمائید. فروش انواع ظروف میناکاری،فیروزه کوبی،خاتم کاری، الماس تراش،تشعیر،مس و پرداز،نقره نما،ملیله کاری،قلمزنی،ظروف مسی،تندیس میناکاری و هدایای تبلیغاتی اصفهان با قیمت های مناسب و همچنین کیفیت بالا به مشتریان کمک می کند تا بهترین ها را در اختیار داشته باشند. انتخاب و سفارش محصولات صنایع دستی اصفهان براحتی از طریق سایت و اپلیکیشن بازار مینا قابل انجام است.

 

فروشگاه صنایع دستی بازار مینا    BazareMina.ir

 

تماس با واحد فروش : ۰۹۰۱۹۲۷۷۵۱۲ – ۰۳۱۳۴۶۵۱۲۷۱

 

هر چقدر هنرمند فیروزه کوب سنگ های ریزتر و بهتری را انتخاب کرده باشد، در جایگذاری سنگ های فیروزه دقت و حوصله بیشتری به خرج دهد و تا حد امکان فاصله کمی بین سنگ ها وجود داشته باشد که نتیجه آن استفاده کمتر از لاک مخصوص باشد، کیفیت کار بالاتر است. بر همین اساس قیمت فیروزه کوبی آقاجانی به دلیل رعایت تمامی استانداردها و ساخت محصولات فیروزه کوبی بسیار با کیفیت بالاتر از رقباست. با این حال ماندگاری و کیفیت ساخت آن با هیچ محصول دیگری قابل مقایسه نیست. فروشگاه بازار مینا توانسته امکان خرید تکی و عمده این محصولات را فراهم نموده و قیمت صنایع دستی فیروزه کوبی را تا حد زیادی کاهش دهد.

 

2

 

قیمت میناکاری

 

قیمت میناکاری براساس نوع برند، مدل محصول، کیفیت ساخت و مواد اولیه تعیین می شود. مهمترین عامل در تعیین قیمت میناکاری اصفهان ، جنس زیرساخت است. اکثر ظروف میناکاری بر روی زمینه مسی ساخته می شوند. برحسب ضخامت و درجه خلوص ورقه مسی، کیفیت ساخت هم مشخص می شود چون روی زیبایی طرح و نقوش تأثیر مستقیم دارد. عامل بعدی در تعیین قیمت ظروف مسی میناکاری، رنگ های استفاده شده است. رنگ های پودری آلمانی بیشترین کیفیت را دارند که بر روی براقی و شفافی سطح کار اثر زیادی می گذارند. برند و مهارت استاد سازنده هم فاکتور بسیار مهم در تعیین قیمت میناکاری روی مس و حتی سفال است.

اتصال یک میلیون دستگاه به شبکه 5G
هم اکنون بخوانید

 

 

 بر همین اساس قیمت میناکاری اسماعیلی که پدر میناکاری ایران نام دارند، بیشتر از سایر محصولات است. چرا که تجربه، تسلط و مهارت بالای ایشان باعث شده تا کیفیت و زیبایی ساخت هیچ کدام از ظروف میناکاری به اندازه محصولات میناکاری اسماعیلی نباشد. در کنار این موارد باید در نظر داشت که قیمت گلدان میناکاری طبیعتا با قیمت تندیس میناکاری و هدایای تبلیغاتی یا بشقاب میناکاری شده متفاوت است. ضمنا هر کدام از ظروف، سایز، حجم و قطر متفاوتی هم دارند. فروشگاه صنایع دستی بازار مینا مفتخر است که توانسته متنوع ترین و بهترین محصولات میناکاری را با قیمت مناسب به فروش برساند. لیست قیمت میناکاری را می توان در سایت بازار مینا مشاهده کنید.

 

3

 

قیمت خاتم کاری

 

قیمت خاتم کاری شیراز و اصفهان که از نمونه های اعلی و درجه یک خاتم کاری ایران هستند، بالاتر از محصولاتی است که در سایر شهرها تولید می شوند. معمولا قیمت خاتم کاری اصل که ساخته دست هنرمندان شیرازی است به واسطه استفاده از مواد درجه یک و مرغوب و همچنین کیفیت و دقت ساخت زیاد، بالاتر است. با این حال بسته به نوع ظروف و یا محصولات خاتم کاری، تنوع قیمت زیاد است. قیمت صنایع دستی خاتم کاری با توجه به میزان ماندگاری و عوامل گفته شده تعیین می گردد که در خرید عمده تخفیف های زیادی وجود دارند. فروشگاه بازار مینا چند سالی است که در حوزه فروش وسایل و محصولات خاتم کاری به شهرت بالایی دست پیدا کرده است.

 

لیست قیمت خاتم کاری و محدوده قیمتی محصولات این فروشگاه نسبت به سایر رقبا متعادل تر و بیشتر از سایرین، به جنبه مشتری مداری توجه شده است. شما می توانید به راحتی قیمت انواع ظروف خاتم کاری را با توضیحات کامل مشاهده کنید. از طرفی در فروشگاه صنایع دستی بازار مینا، قیمت تندیس و هدایای تبلیغاتی خاتم کاری که به شکل عمده خریداری می شوند مشمول تخفیفات زیاد و سفارشی سازی طبق درخواست مشتریان است.

روند معکوس رشد اقتصادی، از منفی ۱۱ به مثبت ۲.۲
هم اکنون بخوانید

 

4

 

قیمت صنایع دستی

 

قیمت انواع صنایع دستی ایران از چندین جنبه مختلف قابل بررسی است. اگر بخواهیم قیمت صنایع دستی را با کالاهای مشابه خارجی مقایسه کنیم، حتی لوکس ترین کالاها نیز قیمت مناسبتر، زیبایی و ماندگاری بیشتری دارند. اما قیمت صنایع دستی خاص و ویژه ای مثل میناکاری، خاتم کاری، ملیله کاری و غیره با یکدیگر کاملا متفاوت هستند چون اساسا روند ساخت و حتی مواد اولیه متفاوتی دارند. فروشگاه بازار مینا به منظور افزایش فرهنگ خرید صنایع دستی و ترغیب افراد جامعه نسبت به استفاده از این محصولات، قیمت ظروف صنایع دستی اصفهان و سایر صنایع دستی کشور مثل خاتم کاری شیراز، ملیله کاری زنجان، میناکاری روی سفال لالجین و سایر موارد را تا حد زیادی متعادل کرده است.

 

از طرفی همکاری فروشگاه صنایع دستی بازار مینا با بهترین اساتید هر شاخه از صنایع دستی و عرضه مستقیم آنها باعث شده تا قیمت صنایع دستی اصفهان بسیار مناسب باشد. ضمنا برای قیمت صنایع دستی در خرید عمده مشمول تخفیف های ویژه ای است که در کنار آن امکان سفارشی سازی نیز وجود خواهد داشت. خرید بهترین ظروف صنایع دستی اصفهان از بصورت غیر حضوری از طریق فروشگاه صنایع دستی اصفهان با قیمت های ارزان در قابل انجام است. ارسال محصولات خریداری شده به سراسر کشور از طریق شرکت ملی پست و باربری ها با هماهنگی مشتریان انجام می گردد.قیمت محصولات میناکاری ،فیروزه کوبی،خاتم کاری و سایر محصولات فروشگاه برای مشتریان سراسر کشور بصورت یکسان در نظر گرفته شده است.

 

فروشگاه صنایع دستی اصفهان  – بازار مینا   BazareMina.ir

 


پایان رپرتاژ آگهی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار + پنج =

دکمه بازگشت به بالا