​آزادی ۱۲ مددجو در بازدید رئیس سازمان زندان‌ها از ندامتگاه زنان تهران

​دوازده مددجوی ندامتگاه زنان استان تهران همزمان با بازدید غلامعلی محمدی از این مرکز، طی مراسمی با دریافت نامه آزادی از این ندامتگاه خارج شدند.


به گزارش اعتماد نو به نقل از ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور، همزمان با بازدید غلامعلی محمدی رئیس سازمان زندان‌ها از ندامتگاه زنان استان تهران، ۱۲ نفر از محکومان این زندان از حبس رهایی یافته و به جامعه بازگشتند.


در این مراسم محمدی ضمن ابزار خرسندی از آزادی این مددجویان و بدرقه آنان، بر حمایت‌های بعد از خروج مددجویان تأکید کرد.


گفتنی است؛ ۸ نفر از این مددجویان درپی محکومیت مالی و چهار نفر نیز به دلیل پرونده کیفری در زندان به سر می‌بردند که با گذشت شکات و نیز تأمین مالی توسط خیرین کشورمان زمینه آزادی‌شان فراهم شده است.


مبلغ مورد نیاز برای آزادی این مددجویان دو میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان بوده است که با پیگیری مددکاران زندان و برگزاری جلسات صلح و سازش مبلغ یک میلیارد و ۱۵۰ میلیون تومان ازسوی شکات بخشیده و مبلغ یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان نیز توسط خیرین تأمین شده است.


لازم به ذکر است که رئیس سازمان زندان‌ها پنجشنبه، نهم دی‌ماه در ندامتگاه زنان استان تهران بازدید و با حضور در بخش‌های مختلف این مرکز و سرکشی از قسمت‌های اندرزگاهی و کارگاهی، بر تأمین هرچه بیشتر شرایط رفاهی و بهبود فضای مستقر تأکید کرد.


انتهای پیام/

نگرانی از آینده‌ تربیت معلم در کشور/مخاطراتی که تحقق اهداف سند نقشه جامع علمی را تهدید می کنند
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده + دو =

دکمه بازگشت به بالا