بیانیه تقدیر نمایندگان از برگزاری موفقیت‌آمیز رزمایش پیامبر اعظم (۱۷)

 

عضو هیأت رئیسه مجلس بیانیه ۲۳۳ نفر از نمایندگان در خصوص تشکر از برگزاری موفقیت آمیز رزمایش پیامبر اعظم (۱۷) را قرائت کرد.


به گزارش اعتماد نو به نقل از اعتماد نو به نقل از ایلنا، علی کریمی فیروزجائی در جلسه علنی امروز (چهارشنبه، ۸دی ماه) مجلس شورای اسلامی بیانیه ۲۳۳ نفر از نمایندگان در خصوص تشکر از برگزاری موفقیت‌آمیز رزمایش پیامبر اعظم (۱۷) را قرائت کرد. متن بیانیه به شرح زیر است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

با درود بیکران به روح پرفتوح حضرت امام (ره) و ارواح مطهر شهدای انقلاب اسلامی به خصوص روح شهید سرافراز سپهبد قاسم سلیمانی و آرزوی صحت و سلامت و طول عمر باعزت برای مقام معظم رهبری، حضرت امام (مدظله العالی) خامنه‌ای، برگزاری موفقیت آمیز رزمایش پیامبر اعظم (۱۷) را به فرماندهی معظم کل قوا و فرماندهان پرافتخار نیروهای مسلح به خصوص فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و سایر فرماندهان و طراحان و مجریان این عملیات غرورآفرین تبریک عرض نموده و از اجرای دقیق و تعیین هوشمندانه زمان آن و اجرای بسیار دقیق و پرشکوه آن صمیمانه تقدیر و تشکر می‌کنم.

 

این رزمایش اقتدارآفرین در برهه‌ای خاص که دشمنان کوردل این مرز و بوم دهان به تهدید ایران اسلامی باز کرده بودند مایه یأس دشمنان، امیدواری و خوشحالی دوستان انقلاب اسلامی شد و قدرت بازدارندگی قوای مسلح جمهوری اسلامی ایران را به وضوح به جهانیان نشان داد و به دشمنان ملت ایران فهماند که دهان به گزافه باز نکنند و ملتی را که مقتدرانه آماده دفاع از آرمان‌های والای خود هستند، بیهوده تهدید نکنند.

برخی ملت و دین را به سخره گرفتند
هم اکنون بخوانید

 

عزم و اراده پولادین پاسداران دلاور انقلاب اسلامی را که همیشه ارمغان‌آورنده امنیت برای ملت شریف ایران هستند، می‌ستاییم و آمادگی کامل خود را برای همراهی با نیروهای مسلح پرتوان جمهوری اسلامی ایران برای تقویت بنیه دفاعی کشور اعلام می‌داریم.

 


انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 + 4 =

دکمه بازگشت به بالا