برگزاری مسابقات اسلالوم با هدف بالا رفتن مهارت رانندگان

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی، فرهاد مطلبی رئیس کمیته اسلالوم در خصوص برگزاری اولین دوره این مسابقات در سال ۱۴۰۰ اظهار داشت: بعد از وقفه طولانی که به دلیل شرایط کرونایی در کشور ایجاد شد خوشبختانه با اعتماد نو به نقل از برنامه‌ریزی فدراسیون و کمیته‌ها شاهد برگزاری مسابقات قهرمانی کشور هستیم.

رئیس کمیته اسلالوم فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی ادامه داد: مرحله اول مسابقات اسلالوم قهرمانی کشور روز جمعه به میزبانی پیست مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد. ۸۵ شرکت کننده در ۶ کلاس در این دور از مسابقات به رقابت پرداختند. مسابقات از کیفیت بسیار خوبی برخوردار بود و بهترین‌های کشور از اکثر استان‌ها در پیست آزادی به رقابت پرداختند.

رئیس کمیته اسلالوم خاطرنشان کرد: برای اولین بار کلاس آزاد بانوان را در مسابقات قرار دادیم که با استقبال خوب بانوان همراه بود.

مطلبی با اشاره به اهمیت رشته اسلالوم در یادگیری رشته اتومبیلرانی و ضرورت آن در جامعه اظهار داشت: یکی از اهداف اصلی ما برای برگزاری این مسابقات قانونمند شدن و بالا بردن مهارت رانندگان است و اینکه بین جامعه گسترش پیدا کند. قطعا هرچه قدر رانندگان با قوانین بیشتر آشنا شوند در سطح شهر نیز شاهد اتفاقات و تصادفات کمتری خواهیم بود.

انتهای پیام/

ضرر مالی هنگفت در انتظار یوونتوس
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار + 16 =

دکمه بازگشت به بالا