آخرین تلاش‌های پرسپولیس و استقلال برای بازگشت به لیگ قهرمانان آسیا/ دفاعیات ارسال شد

به گزارش پایگاه خبری ورزشی خبرگزاری تسنیم، کنفدراسیون فوتبال آسیا چند روز پیش به دلیل مشکلات و ایرادهای فراوان، خواهان ابطال مجوز حرفه‌ای سازی استقلال و پرسپولیس و حذف این دو تیم از لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۲ شد. AFC البته ۵ روز به این دو باشگاه فرصت داد تا دفاعیات خود را ارسال کنند.

امروز (دوشنبه) و در روز پایانی مهلت کنفدراسیون فوتبال آسیا این دو باشگاه اقدام به بارگذاری دفاعیات، توضیحات و نواقص خودکردند تا بلکه اندک امیدشان برای بازگشت به لیگ قهرمانان زنده بماند.

باشگاه استقلال در دفاعیات خود اعلام کرده که رفتار صادقانه‌ای داشته و پیش از این تمام مدارکی که دارای اصالت بوده را بارگذاری کرده است. این باشگاه همچنین در توضیحات خود اعلام کرده که بدهی قطعی به اشخاص نداشته و پنجره نقل و انتقالاتی‌اش بسته نبوده و نواقص مدارک هم در مهلت سه ماهه‌ای که کمیته استیناف فدراسیون داده برطرف شده است.

پرسپولیس نیز مدارک لازم را جمع آوری و بارگذاری کرده است. صحبت‌هایی مبنی بر اینکه حسابرسی مربوط به این باشگاه آماده وارسال نشده مطرح شد اما مسئولان این باشگاه اعلام کردند چنین موضوعی صحت ندارد و همه مدارک لازم به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال شده است.

اکنون باید منتظر تصمیم نهایی AFC بود تا مشخص شود پرسپولیس و استقلال مجوز حضور در لیگ قهرمانان را به دست می‌آورند یاخیر.

انتهای پیام/

هفتمی زنجانیان در دوچرخه‌سواری کوهستان قهرمانی آسیا
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 + 4 =

دکمه بازگشت به بالا