یزدان‌دوست: بحران مالی برطرف نشود، تیم صنعت نفت ضربه شدیدی می‌خورد

رضا یزدان‌دوست در گفت‌وگو با پایگاه خبری ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره مشکلات مالی صنعت نفت اظهار داشت: همه می‌دانند تا الان دریافتی نداشتیم و در این ۱۱ هفته هم هر طور که شده کار را جلو بردیم، ولی تحمل این وضعیت بسیار سخت است. همه بازیکنان خانواده دارند و روی قراردادی که امضا کردند، حساب باز می‌کنند. با این حال از اول فصل این بحران به وجود آمده و حالا دیگر به جایی رسیده که روی ذهن و تمرکز بازیکنان تأثیر منفی گذاشته است.

وی در مورد اینکه قرار بود بازیکنان صنعت نفت اعتصاب کنند، ولی با درخواست طالب ریکانی تمرین کردند، گفت: نباید در مورد مسائل درون تیمی صحبت کنیم، ولی وقتی بازیکنان تحت فشار هستند هر راهکاری را در نظر می‌گیرند تا به حق‌شان برسند. ما تا به امروز اعتصاب نکردیم و منصوریان هم می‌گوید که باید به مردم آبادان احترام بگذاریم و تلاش‌مان را چند برابر کنیم. قطعاً هدف ما خوشحال کردن هواداران متعصب صنعت نفت و مردم آبادان است، ولی آنها هم باید واقعیت‌ها را بدانند.

یزدان‌دوست خاطر نشان کرد: اگر بحران مالی در باشگاه برطرف نشود، تیم ضربه شدیدی خواهد خورد. ۱۱ هفته از لیگ گذشته است و ما هنوز پول نگرفتیم. امیدوارم مسئولان در این زمینه فکری جدی کنند تا بازیکنان هم تمرکز لازم را برای بازی‌های بعدی داشته باشند.

مدافع تیم فوتبال صنعت نفت در پاسخ به این پرسش که آیا قبول دارد آنها نتایج خوبی در لیگ امسال نگرفته‌اند، گفت: قبول دارم که از لحاظ امتیازگیری شرایط خوبی نداشتیم، ولی باید مشکلات مالی و داوری‌ها را هم در نظر گرفت که این دو مورد در تیم ما تأثیر منفی گذاشت. فاصله ما با تیم‌های بالایی زیاد نیست و تلاش می‌کنیم تا در بازی‌های بعد نتایج خوبی بگیریم.

طغیان بازیکنان علیه داورزنی با هدایت سید/ تیم ملی والیبال؛ آتش زیر خاکستر!
هم اکنون بخوانید

وی با بیان اینکه تیمش بازی سختی برابر آلومینیوم در پیش خواهد داشت، خاطرنشان کرد: با تیمی روبه‌رو خواهیم شد که شکستی نداشته و فقط دو گل خورده است. ما میزبان هستیم و سه امتیاز این بازی برای‌مان بسیار مهم است. امیدوارم اولین شکست آلومینیوم را رقم بزنیم.

 

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده − هفت =

دکمه بازگشت به بالا