شعبانی: انگیزه‌ام مثل قبل از المپیک نیست/ به دنبال تکرار طلای آسیا هستم

علی شعبانی در گفت‌وگو با پایگاه خبری ورزشی خبرگزاری تسنیم با تاکید بر حضورش در مسابقات قهرمان کشوری اظهار داشت: کمتر از ۲۰ روز دیگر باید روی تشک برویم. تمریناتم را برای حضور در قهرمان کشوری دنبال می‌کنم. فکرم فقط به اولی در این رقابت‌هاست تا مثل سال گذشته که بعد از اول شدن در قهرمان کشوری، به آسیایی رفتم و آنجا هم اول شدم، این بار هم قهرمان آسیا شوم.

این کشتی گیر جوان مازندرانی تاکید کرد: اگر در قهرمان کشوری اول شوم، خیالم بابت سهمیه مرحله نهایی انتخابی تیم ملی هم راحت می‌شود و می‌توانم با شرایط بهتری مسابقات پیش‌رو را سپری کنم.

وی درمورد حریفانش در رقابت‌های کشوری گفت: همه هستند، من و محمدیان و آذرپیران و باقی مدعیان ۹۷  کیلو قرار است کشتی بگیرند. همه تلاش می‌کنیم که بهترین عملکرد را داشته باشیم. امیدوارم همان مبارزه اول با محمدحسین محمدیان کشتی بگیرم.

شعبانی که در انتخابی پیش از المپیک محمدحسین محمدیان را شکست داد و در ادامه در فینال تورنمنت زیلکوفسکی لهستان مغلوب این کشتی‌گیر شد و شانس حضور در المپیک ۲۰۲۰ توکیو را از دست داد، تصریح کرد: انگیزه‌ام قبل از المپیک خیلی بالا بود ولی کادرفنی قبلی به من اعتماد نکرد و قبولم نداشت. به هرطریقی که شد مرا خط زدند و هرچند آن انگیزه را ندارم ولی تمام سعی و تلاشم را می‌کنم تا در مسابقات کشوری نتیجه بگیرم.

قهرمان کشتی آسیا با اشاره به چرخه انتخابی تیم ملی در خاتمه گفت: پژمان درستکار قبلا هم نشان داده که هر کسی اول شود، ملی‌پوش خواهد شد. در نروژ هم طبق همین چرخه ملی‌پوشان انتخاب شدند. من امیدوار هستم که تلاشم به اولی در مسابقات کشوری و کسب مدال طلای آسیا منجر شود و بعد از آن نیز کارم را در چرخه انتخابی تیم ملی پیگیری کنم.

همگروهی ایران با روسیه در جام جهانی کشتی فرنگی
هم اکنون بخوانید

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده − 1 =

دکمه بازگشت به بالا