پیام تسلیت حزب جمهوریت در پی حادثه جاده اهواز به خرمشهر

حزب جمهوریت ایران اسلامی در پی حادثه دلخراش تصادف زنجیره ای صبح دیروز (شنبه) در در جاده اهواز به خرمشهر که منجر به درگذشت ده نفر از هموطنانمان و مصدومیت جمعی از آنها شد، پیام تسلیتی صادر کرد.
به گزارش اعتماد نو، متن این پیام به شرح زیر است:
بسم الله الرحمن الرحیم
انالله واناالیه راجعون
درگذشت دلخراش و شهادتگونه جمعی از هموطنان خوزستانی شاغل در شرکت نفت یادآوران موجب تاثر و تاسف اعضای حزب جمهوریت ایران اسلامی را فراهم آورد.
دراستانی که مجموعه های عظیم صنعتی و در جاده ای که اطراف آن میادین عظیم نفتی و زمین های متعلق به کشت نیشکر می باشد و هر ساله میزبان صدها هزار زائر اربعین حسینی و مناطق عملیاتی جنوب کشور است، شایسته نیست که چنین مسیر پر تردد و قدیمی تبدیل به رهگذر مرگ تعدادی از هموطنانمان شود و متأسفانه هر سال ده ها خانواده عزادار عزیزانشان شوند.
حزب جمهوریت ایران اسلامی با عرض تسلیت به خانواده های عزادار این سانحه دلخراش و آرزوی صبر و شکیبایی برای آنان، از دولتمردان و بخصوص مدیران اجرایی انتظار دارد تا در اسرع وقت نسبت به بهسازی چنین جاده هایی که موجب افزایش ناامنی و حوادث ناگوار می گردد، اقدامات لازم و فوری را در دستورکار خود قرار داده ورضایت وخوشنودی شهروندان عزیز را فراهم سازند.
روابط عمومی حزب جمهوریت ایران اسلامی
دیماه۱۴۰۰
امید وارنا از دسترس خارج شد
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × چهار =

دکمه بازگشت به بالا