آغاز میزبانی تماشاخانه سپند از نمایش روغن کنجد

تماشاخانه سپند میزبان نمایش روغن کنجد با کارگردانی آرمان شهبازی شد.


به گزارش اعتماد نو به نقل از ایلنا، نمایش «روغن کنجد» با نویسندگی ایمان صدیق، کارگردانی آرمان شهبازی و تهیه‌کنندگی سعید چنگیزیان، از ساعت ۲۱ شب گذشته، در میان استقبال خوب تماشاگران، اجراهای خود را در تماشاخانه سپند آغاز کرد.

 

بازیگران این نمایش ۶۵دقیقه‌ای عبارتند از؛ مهدی صناعتی (سعید چنگیزیان)، صبا گرگین‌پور، دلسا کریم‌زاده، امیر شاه‌علی، ابوالفضل وزیری، سید عماد حسینی، پرسا مقدس و دیبا دهقانی.

 

همچنین از عوامل این نمایش می‌توان به «مجری طرح: هاتف کلاته»، «اعتماد نو به نقل از برنامه‌ریز: آیدین صمیمی»، «دستیار کارگردان: مارال عبدالحسین‌پور»، «مدیر صحنه: علی عباسی»، «دستیاران صحنه: فربد خیری و مریم راد»، «طراح نور: رضا خضرایی»، «طراح صحنه: آرین کشیش‌زاده»، «طراح لباس: ستاره دلاویز»، «طراح گریم: وحدت سرچونی»، «مدیر تبلیغات: امیر قالیچی»، «مشاور رسانه‌ای: امیر پارسائیان‌مهر»، «طراح پوستر و بروشور: حمید شیرزاد»، «ساخت تیزر :رامین علیزاده»، «عکاس: شهریار اکبریه»، «مدیر اجرایی: میثم اسداللهی» اشاره کرد.

 

خلاصه این نمایش که به قلم ایمان صدیق نوشته شده، بدین گونه است که، یک زوج فرهنگی با پدر پیر خود زندگی می‌کنند و با توجه به فشارهای صاحبخانه عجله‌ای برای تخلیه خانه ندارند. صاحبخانه در تلاش است تا ملک خود را به مستاجر جدید اجاره دهد و این پریشانی با رسیدن نقاش و کارگر او به اوج می‌رسد…

 

این خبر در پایان یادآور می‌شود، فروش روزهای جدید نمایش «روغن کنجد» که از امروز یکشنبه، در سایت تیوال به آدرس www.tiwall.com/s/roghan.konjed آغاز شده و علاقه‌مندان می‌توانند برای خرید بلیت‌های این نمایش به این سایت مراجعه کنند.

حفاری‌های غیرمجاز، قلعه تاریخی شهراب را ناقص کرده است
هم اکنون بخوانید

 


انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 − 2 =

دکمه بازگشت به بالا