عادت به گلزنی‌های بازیکن استقلال در روز دوندگی بالای شاگردان مجیدی

بهتاش فریبا در گفت‌وگو با پایگاه خبری ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره برتری ۳ بر صفر استقلال مقابل پدیده مشهد در هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: بازیکنان استقلال در نیمه اول، به آن چیزی که می‌خواستند، رسیدند. آنها نیمه دوم را اداره و سه چهار موقعیت دیگر هم خلق کردند و می‌توانستند به گل‌های بعدی برسند. خوشبختانه روی ارسال‌ها توانستیم گل بزنیم، چون در بحث سرزنی جزو بهترین تیم‌ها هستیم. هم در خط حمله و هم دفاع، بازیکنان سرزن خوبی داریم. چیزی که بیشتر به چشم من آمد، قدرت دوندگی بازیکنان بود. باید خسته نباشید جانانه‌ای به نوشاد بهزادی (مربی بدنساز) گفت که بازیکنان را به لحاظ بدنی آماده کرده است.

وی افزود: بازیکنان در خطوط مختلف دوندگی داشتند، به خصوص خط هافبک که قدرت دوندگی‌ مهدی مهدی‌پور و زبیر نیک‌نفس زیاد بود. نکته بعدی این است که باید کم کم به گلزنی‌های جعفر سلمانی عادت کنیم. او باهوش بازی می‌کند و در جایی که باید باشد، حضور دارد و گل‌های خوبی هم می‌زند. امیدوارم وریا غفوری از هفته آینده برسد، چون می‌تواند هم به جهت مدیریت زمین و نفوذ از جناح راست به تیم کمک کند.

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: در پنج هفته‌ای که پشت سر هم نتیجه‌ای جز تساوی نمی‌گرفتیم، گفتم برای تیم‌های دیگر بازی می‌کردیم ولی از دیدار با پیکان برای خودمان بازی می‌کنیم. گل‌گهر سیرجان و آلومینیوم اراک مساوی کردند و سپاهان هم برابر پیکان شکست خورد تا استقلال در صدر جدول قرار بگیرد. امیدوارم این روند ادامه داشته باشد. شاید بگوییم خیلی زود است درباره مدعیان قهرمانی حرف بزنیم چون لیگ برتر به تازگی هفته یازدهم را سپری کرده، ولی استقلال همیشه جزو مدعیان بوده است. می‌دانیم امتیاز گرفتن در نیم فصل دوم سخت است و اگر استقلال بتواند امتیازهای ۴ بازی آخر نیم فصل را بگیرد، پشتوانه خوبی برای نیم فصل دوم خواهد داشت.

چوبی که سرمربی چوکای تالش را به کمیته انضباطی کشاند! + فیلم
هم اکنون بخوانید

فریبا در خصوص گلزنی رودی ژستد برای استقلال گفت: گفته بودم ژستد گل بزند فشار از روی او برداشته می‌شود. خوشبختانه این اتفاق افتاد. امیدوارم گلزنی‌های ژستد تداوم داشته باشد. آرمان رمضانی هم تأثیرگذاری زیادی داشت.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 + 4 =

دکمه بازگشت به بالا