قالیباف درگذشت حاج حسین اسماعیل‌بیگی تسلیت گفت

رئیس مجلس در پیامی درگذشت یک جانباز دفاع مقدس را تسلیت گفت.


به گزارش اعتماد نو به نقل از ایلنا، متن پیام محمدباقر قالیباف به شرح زیر است


بسم الله الرحمن الرحیم


مِّنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُم مَّن قَضَی نَحْبَهُ وَمِنْهُم مَّن یَنتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلاً 


درگذشت سردار رشید اسلام، رزمنده و جانباز دفاع مقدس، سرهنگ پاسدار حاج حسین اسماعیل‌بیگی از فرماندهان و پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت موجب تاسف و تالّم فراوان گردید.


آن مجاهد فی سبیل الله عمر شریف و پربرکت خود را در راه خدمت مخلصانه و مؤمنانه به انقلاب اسلامی صرف کرد و علاوه بر مجاهدت دلاورانۀ در لشکر ۴۱ ثارالله کرمان، در دورۀ پس از پایان دفاع مقدس نیز مجاهدت در راه خدا را ادامه داد و در عرصه‌های گوناگون فرهنگی و سیاسی، باقیات صالحات ارزشمندی از خود بر جای گذاشت. فقدان آن مجاهد مخلص که از نزدیک‌ترین یاران چهرۀ تابناک مجاهدت و انقلابی‌گری، شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی بود، بی‌گمان غمی سترگ و جانکاه برای تمامی دلبستگان به انقلاب اسلامی به خصوص مردم عزیز کرمان و همرزمان و خانوادۀ ایشان خواهد بود.


اینجانب ضمن تسلیت به مردم شریف استان کرمان بویژه شهرستانهای زرند و کوهبنان، هم‌رزمان و دوستان و خانوادۀ ارجمند و معزز ایشان، از خداوند متعال برای آن فقید سعید علوّ درجات، هم‌نشینی با شهداء و مجاورت با اولیاء الله و برای بازماندگان صبر و اجر مسئلت می‌کنم.


محمدباقر قالیباف


رییس‌مجلس‌شورای‌اسلامی


انتهای پیام/

قالیباف قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی امید را تبریک گفت
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 2 =

دکمه بازگشت به بالا