رئیس کمیته صدور مجوز حرفه‌ ای: شرایط از دست ما خارج است


رئیس کمیته صدور مجوز حرفه‌ ای: شرایط از دست ما خارج است

رییس و عضو کمیته صدور مجوز حرفه‌ای می گوید که اگر استقلال و پرسپولیس موفق به دریافت مجوز حرفه ای نشوند، فولاد و سپاهان تنها نمایندگان ایران در آسیا خواهند بود.


به گزارش اعتماد نو به نقل از ایلنا، امروز صبح جلسه اضطراری کمیته مجوز حرفه‌ای سازی درباره حذف احتمالی استقلال، پرسپولیس و گل گهر از لیگ قهرمانان آسیا در محل ساختمان فدراسیون فوتبال در حال برگزاری است تا آخرین تلاش های خود را برای حل این مشکل انجام دهند.

سعید عباسی رییس و عضو کمیته صدور مجوز حرفه‌ای نیز پیش از آغاز این جلسه در گفتگویی کوتاه با پایگاه خبریان گفت: این فرصت ۵ روزه جهت حل مشکلات، برای تیم های استقلال، پرسپولیس و گل گهر است. مسائل و مشکلات گذشته تلنبار شده است و این هم از شانس این دو مدیرعامل (آجورلو و صدری) است که این شرایط به وجود آمده است. از دست ما خارج است. چون AFC این شرایط را اعلام کرده است و ما نیز دستورات را اجرا کردیم و الان همه چیز دست آنهاست.

وی درباره اینکه چند درصد برای حل این مشکلات امیدوار است، پاسخ داد: باید ببینیم با نامه نگاری می توانیم این مشکل را درست کنیم یا نه. با رویکردی که امسال AFC در پیش گرفته، سخت گیری زیادی شده است.

عباسی درخصوص احتمال جریمه شدن فدراسیون فوتبال بابت تأیید اولیه مجوز حرفه ای دو تیم نیز پاسخ داد: اگر فدراسیون خلاف واقع گفته باشد احتمال آن است ولی اگر شرایط درست را اعلام کرده باشد مشکلی برای فدراسیون نیست.

شاملی قهرمان مسابقات بین‌المللی اسکواش شهدای نیروی دریایی ارتش شد
هم اکنون بخوانید

او در پایان در مورد اینکه اگر شرایط سه تیم مورد قبول قرار نگیرد، فقط سپاهان و فولاد در لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۲ حضور پیدا می کنند پاسخ داد: اگر این گونه شود، بله فقط این دو تیم شرکت می کنند.

 

 

 

 


انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 − 12 =

دکمه بازگشت به بالا