بهاروند: به جادو اعتقادی نداریم و اعتقادات‌مان هم چنین اجازه‌ای به ما نمی‌دهد/ فوتبال کشور پایبند و متعلق به نظام است


 بهاروند: به جادو اعتقادی نداریم و اعتقادات‌مان هم چنین اجازه‌ای به ما نمی‌دهد/ فوتبال کشور پایبند و متعلق به نظام است

رئیس سازمان لیگ گفت: فوتبال کشور پایبند و متعلق به نظام است و خوشبختانه تمام خط قرمزها را نیز می‌دانیم.


به گزارش اعتماد نو به نقل از ایلنا، گردهمایی رؤسای هیئت‌های فوتبال امروز (پنجشنبه) به میزبانی استان اصفهان و با حضور رئیس، دبیرکل، اعضای هیئت رئیسه و رؤسای هیئت‌ها برگزار شد. حیدر بهاروند رئیس سازمان لیگ در جلسه امروز خطاب به رؤسای هیئت‌ها اظهار داشت: نمی‌دانم در آستانه صعود تیم ملی به جام جهانی دنبال چه چیزی هستند. در مورد تیم ملی و بحث جادو صحبت‌هایی شنیدیم که اگر این‌گونه بود برخی از تیم‌ها باید الان قهرمان جام جهانی می‌شدند. در مسابقاتی که کاملاً برتر هستید و به گل می‌رسید، کجا به چنین مسائل ربط دارد؟ ما به جادو اعتقادی نداریم و البته اعتقادات ما هم چنین اجازه‌ای به ما نمی‌دهد. جای تأسف دارد که چنین صحبت‌هایی می‌کنند و به آن هم دامن می‌زنند و می‌خواهند شرایط فوتبال کشور را مسموم کنند. شاید با نفر مشکل دارند یا با موفقیت تیم ملی مشکل دارند، اما تیم ملی مسیر خود را می‌رود و زحمات شما بر کسی پوشیده نیست.

وی در ادامه ضمن تشکر از رؤسای هیئت‌های استان‌ها به خاطر تلاش و حمایت‌شان گفت: اگر زحمات هیئت‌های استانی نباشد حتی یک مسابقه هم برگزار نخواهد شد. در رشته‌های فوتبال و فوتسال نزدیک به هشت هزار مسابقه برگزار کرده‌ایم. ببینید برای هر مسابقه‌ای که برگزار می‌شود ارکان‌هایی که حضور دارد چند نفر هستند و چه ارگان‌هایی درگیر هستند. وظیفه ما این است که در خدمت هیئت‌ها باشیم، چرا که خود من هم از هیئت‌های استانی بوده‌ام و با حمایت آنها به اینجا رسیده‌ام.

انتخابی تیم ملی کاراته| مسکین، نعمتی و آسیابری مسافر بازی‌های کشورهای اسلامی شدند
هم اکنون بخوانید

رئیس سازمان لیگ خاطر نشان کرد: با گلی که توسط بازیکنان تیم‌های ملی به ثمر می‌رسد و یک ملت را شاد می‌کند، اقتدار ما مشخص می‌شود و پرچم ایران است که بالا می‌رود و مهم فرد نیست. اسم من یا عزیزی خادم نیست. مهم نظام است. متأسفانه برخی افراد سودجو و مغرض هستند و دوست ندارند اتفاقات خوب برای فوتبال ما رخ دهد. دوستان ما در هیئت‌ها نباید سکوت کنند، باید صحبت کنند و پاسخ این افراد بدهند.

رئیس سازمان لیگ فوتبال با اشاره به این موضوع که «موفقیت‌های ما در تمامی ابعاد فوتبال فوتسال فوتبال ساحلی بانوان و آقایان رخ داده است.»، ادامه داد: تمام اینها باید گفته شوند. هرچند مردم می‌دانند به جملاتی که به فدراسیون ختم می‌شود، باید پاسخگو باشیم. شما (هیئت‌های فوتبال) و مدیران باشگاه‌های کشور، صاحبان فوتبال هستید. مدیران باشگاه‌ها چقدر زحمت می‌کشند، اما باز هم به آنها حمله می‌شود چرا که می‌خواهند فوتبال را بزنند. از دوستان خواهش می‌کنم، سکوت نکنند.

وی درباره بحث بازنشستگی‌اش گفت: مسئله دیگر موضوع بازنشستگان است که حل شد و شکایتی را پیگیری کردیم. در آن زمان که مطرح شد ما بازنشسته هستیم، در صورتی که اینطور نبود و در این خصوص ما شکایت و پیگیری کردیم.

بهاروند در پایان گفت: فوتبال کشور پایبند و متعلق به نظام است و خوشبختانه تمام خط قرمزها را نیز می‌دانیم. همه ما می‌دانیم خط قرمز کشورمان چیست و همیشه مقابل این دشمنان قسم‌خورده ایستادیم و آنها را به رسمیت نمی‌شناسیم. ما پیرو رهبری و ولایت هستیم. اجازه نمی‌دهیم کسی از خط قرمزهای‌مان عبور کند. مهدی مهدوی‌کیا یک بچه حسینی و مذهبی است و خانواده‌ای دارد که پایبند مسائل مذهبی و نظام هستند. خودشان نیز بعداً جواب خواهند داد. همه می‌دانند ما و هیچ کشور مسلمانی آنها را قبول ندارند.

کشتی فرنگی جام تختی| بویری: جوانان در جام پتروف عالی کشتی گرفتند
هم اکنون بخوانید


انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده + 9 =

دکمه بازگشت به بالا