۳ هزار گردان نظامی بسیج آماده دفاع از کشور است


۳ هزار گردان نظامی بسیج آماده دفاع از کشور است

رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: هم اکنون افزون برسه هزار گردان نظامی بسیجی آماده‌است تا درصورت نیاز از کیان انقلاب اسلامی دفاع کند.


به گزارش اعتماد نو به نقل از ایلنا، سردار غلامرضا سلیمانی روز پنجشنبه در دیدار با آیت الله نوری همدانی از مراجع تقلید در قم، بیان کرد: بعد از صدور بیانیه گام دوم انقلاب توسط مقام معظم رهبری، مسیر حرکت بسیج مستضعفین بر تحقق اهداف بیانیه گام دوم انقلاب تنظیم شده‌است و از سال ۱۴۰۱ اعتماد نو به نقل از برنامه جدی این نهاد در راستای تحقق این سند عملیاتی خواهد شد.

وی، تقویت پایگاه‌های مقاومت در مساجد، مسجدمحوری در فعالیت‌های مردمی بسیج، احیا و تحقق محلات اسلامی،تقویت بعد فرهنگی و ارزشی بسیج، تمرکز بر سبک زندگی ایرانی و اسلامی، فرهنگ کار و تولید، فرهنگ خانواده، فرزندآوری و ازدواج ساده، نشاط و تفریحات اسلامی، مقابله با آسیب‌های اجتماعی، نقش آفرینی درفضای مجازی و مقابله با عملیات روانی، راه اندازی و تقویت شبکه مردمی فضای مجازی و فعالیت در تعلیم و تربیت بسیجیان با همکاری علمای حوزه علمیه از رسالت‌های مهم بسیج در گام دوم انقلاب است.

وی گفت:در قالب طرح شهید قاسم سلیمانی سازمان بسیج در بیماری‌یابی فعال و افزایش پویش واکسیناسیون اقدامات بسیار برجسته‌ای از خود به یادگار گذاشته‌است.

سلیمانی افزود: سازمان بسیج در زمان شیوع کرونا در قالب طرح کمک مومنانه که توسط مردم انجام شد، هر ماه یک‌هزار میلیارد تومان کمک معیشتی به بدست نیازمندان رسانده‌است.

رییس سازمان بسیج مستضعفین در سفر روز پنجشنبه خود به قم با آیات مکارم شیرازی، علوی گرگانی از مراجع تقلید، حسینی بوشهری رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه و سعیدی تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) دیدار و گفت و گو می‌کند.

جدایی ناو اسپانیایی از ائتلاف آمریکا در خلیج فارس یک شکست بزرگ بود
هم اکنون بخوانید


انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج − 5 =

دکمه بازگشت به بالا