موفقیت در امر وکالت را با علم تعریف کنید نه با سفسطه


موفقیت در امر وکالت را با علم تعریف کنید نه با سفسطه

رئیس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضائیه، گفت: من شخصا تفاوتی بین مرکز وکلا و کانون وکلا قائل نیستم، همه عزیزان در سربرگشان نوشته شده وکیل دادگستری. مواجهه با همکاران قضایی را از همین ابتدا تمرین کنید و این یک رکن جدی برای موفقیت در امر وکالت است و حتما خود را با علم تعریف کنید نه با سفسطه. در ادبیات و انشا حتما کار کنید کوتاه‌ترین راه برای دفاع خوب کمترین نوشته در لایحه است.


به گزارش پایگاه خبری اعتماد نو به نقل از ایلنا، حجت‌الاسلام والمسلمین عبداللهی، رئیس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضائیه در نشست کارآموزان وکالت مرکز وکلای قوه قضاییه، اظهار کرد: از کسانی که این جلسه را تشکیل دادند خصوصا آقای بهادری جهرمی که با خلوص نیت در مرکز وکلا فعالیت می‌کردند قدردانی می‌کنم، ایشان و همه همکارانشان فعالیتی در این مجموعه انجام دادند که با گذشته قابل مقایسه نیست.

وی ضمن تبریک به کارآموزان وکالت گفت: شأن و منزلت این لحظه به بعد شما با شأن و منزلت عمر سابق شما تفاوت دارد، دامنه علم حقوق بسیار وسیع است و علم حقوق مهم‌ترین علم برای پیاده کردن عدالت است. هرجایی که برای خلقت نابسامانی وجود داشته، عدالت وجود خارجی نداشته است شما باید از همین لحظه بدانید در کجا قرار گرفته‌اید.

رئیس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضائیه ادامه داد: شما ممکن است در یک خیابان در دل ۱۰۰ پزشک متخصص، یکی دو تابلو وکیل یا کارشناس ببینید پس معلوم است این انحصار در شغل وکالت معنا و مفهومی دارد.

وی تأکید کرد: چه نقطه عطفی وجود دارد که جایگاه آقای بهادری جهرمی این‌چنین ارتقا پیدا می‌کند؟ من مطمئنم پدر و مادر و پدر و مادر زن ایشان به هیچ‌جا وصل نیستند ما نباید به دنبال مقام بگردیم، بگذاریم مقام به دنبال ما بگردد.

بازدید جانشین فرمانده قرارگاه پدافند هوایی از گروه پدافند هوایی قم
هم اکنون بخوانید

وی اظهار کرد: من شخصا تفاوتی بین مرکز وکلا و کانون وکلا قائل نیستم، همه عزیزان در سربرگشان نوشته شده وکیل دادگستری. مواجهه با همکاران قضایی را از همین ابتدا تمرین کنید و این یک رکن جدی برای موفقیت در امر وکالت است و حتما خود را با علم تعریف کنید نه با سفسطه. در ادبیات و انشا حتما کار کنید کوتاه‌ترین راه برای دفاع خوب کمترین نوشته در لایحه است.

عبداللهی در پایان خاطر نشان کرد: تقاضای من این است که در شخصیت خودتان شک نکنید از خطا کردن نترسید، هرکجا که بیشتر خطا کردید بیشتر دنبال یادگیری بروید.


انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 − هشت =

دکمه بازگشت به بالا