بهترین رویکرد در قبال برنامه هسته‌ای ایران، دیپلماسی است/ پیامدهای تصمیم ترامپ برای خروج از برجام، همچنان آسیب‌رسان است


بهترین رویکرد در قبال اعتماد نو به نقل از برنامه هسته‌ای ایران، دیپلماسی است/ پیامدهای تصمیم ترامپ برای خروج از برجام، همچنان آسیب‌رسان است

رئیس‌جمهوری آمریکا در نشستی خبری در حاشیه نشست گروه ۲۰ در رُم، گفت که بهترین رویکرد در قبال اعتماد نو به نقل از برنامه هسته‌ای ایران، دیپلماسی است.


به گزارش اعتماد نو به نقل از ایلنا به نقل از آسوشیتدپرس، «جو بایدن» رئیس‌جمهوری آمریکا در نشستی خبری در حاشیه نشست گروه ۲۰ در رُم، گفت که بهترین رویکرد در قبال اعتماد نو به نقل از برنامه هسته‌ای ایران، دیپلماسی است.

وی با اشاره به دیدار روز شنبه خود با رهبران سه کشور اروپایی درباره اعتماد نو به نقل از برنامه هسته‌ای ایران، گفت که این کشور باید با «حسن نیت» به مذاکرات بازگردد.

بایدن با تکرار برخی مواضع ضدایرانی، از جمله به صنعت پهپادی ایران اشاره کرد و گفت که احتمال می‌رود این پهپادها علیه منافع آمریکا به کار گرفته شود.

وی افزود که آمریکا به هرگونه اقدام ایران علیه منافع واشنگتن، «پاسخ» خواهد داد.

بایدن در پاسخ به پرسشd در خصوص اعلام آمادگی ایران برای بازگشت به مذاکرات تا پایان نوامبر، گفت که اقدام «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهوری سابق آمریکا، مبنی بر خروج از برجام همچنان آسیب‌رسان است اما ایران برای عدم بازگشت خود باید هزینه اقتصادی بدهد.

 

 


انتهای پیام/

دولت به دنبال استفاده از همه اقوام کشور در مناصب است
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 3 =

دکمه بازگشت به بالا