حاج محمدی وارد اهواز شد


حاج محمدی وارد اهواز شد

همزمان با سفر رئیس قوه قضائیه به خوزستان محمدمهدی حاج محمدی نیز به این استان سفر کرد.


به گزارش اعتماد نو به نقل از ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور، محمدمهدی حاج‌محمدی صبح امروز وارد اهواز شد.

وی در بدو ورود به استان با حضور در گلزار شهدای اهواز به مقام شامخ شهدای جنگ تحمیلی و مدافعان حرم ادای احترام کرد.

رئیس سازمان زندان‌ها در این سفر که همزمان با سفر رئیس قوه قضاییه به خوزستان اعتماد نو به نقل از برنامه‌ریزی شده است، قرار است در ادامه سرکشی‌های خود از مراکز تابعه، مشکلات و امور جاری زندان‌ها، پرسنل و سایر مددجویان ساکن را مورد رصد و پیگیری قرار دهد.

در  این سفر اعتماد نو به نقل از برنامه‌های مختلفی ازجمله حضور در مراسم  آزادسازی تعدادی از زندانیان واجد شرایط به‌واسطه تاسیسات و تسهیلات قضایی، آیین ازدواج و اهدای ۱۴ سرویس جهیزیه به زوج‌های فرزند زندانی، آزادی ۴۰ زندانی جرائم غیرعمد توسط ستاد دیه استان، تکریم ۳۰۰ فرزند محصل زندانیان و تجلیل از ۵۰ دانش‌آموز ممتاز و موفق به همراه اعطای کارت خرید اعتباری به ۷۰۰ خانواده زندانی تحت پوشش انجمن حمایت از زندانیان اهواز تدارک دیده شده است.

بازدید رئیس سازمان زندان‌ها و هیئت همراه از چند زندان تابعه استان، سرکشی به وضعیت ابنیه ندامتگاه‌های درحال ساخت، دیدار با جمعی از مقامات استان و شرکت در شورای اداری اداره کل زندان‌های خوزستان از دیگر اعتماد نو به نقل از برنامه‌های این سفر چندروزه خواهد بود.

تعدادی از مدیران سازمان زندان ها در این سفر حاج محمدی را همراهی می کنند که طبق اعتماد نو به نقل از برنامه ریزی های صورت گرفته از زندان های این استان جداگانه بازدید خواهند کرد.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح به سرداران فدوی و نقدی تبریک گفت
هم اکنون بخوانید


انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 − 8 =

دکمه بازگشت به بالا