سیاست خارجی متوازن، فعال، پویا و هوشمند مبنای سیاست خارجی دولت سیزدهم است


سیاست خارجی متوازن، فعال، پویا و هوشمند مبنای سیاست خارجی دولت سیزدهم است

وزیر امور خارجه کشورمان، گفت : سیاست خارجی دولت سیزدهم با شعار سیاست خارجی متوازن، فعال، پویا و هوشمند اعتماد نو به نقل از برنامه خود را ارائه داده است و در این چارچوب نیازمند همت جمعی و اتکا بر ظرفیت تمامی مدیران، سفرا، سرکنسولها، روسای ادارات و همچنین کارشناسان در بخشهای مختلف وزارت امور خارجه است.


به گزارش اعتماد نو به نقل از ایلنا، آیین معارفه علی باقری کنی بعنوان معاون سیاسی به جانشینی سید عباس عراقچی ،  مهدی صفری به عنوان معاون دیپلماسی اقتصادی به جانشینی  سید رسول مهاجر و محمد فتحعلی به عنوان معاون اداری- مالی به جانشینی دکتر علی ابوالحسنی عصر امروز با حضور حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان و جمعی از مدیران این وزارت خانه برگزار شد.

جلسه معارفه علی باقری کنی بعنوان معاون سیاسی به جانشینی سید عباس عراقچی ،  مهدی صفری به عنوان معاون دیپلماسی اقتصادی به جانشینی  سید رسول مهاجر و محمد فتحعلی به عنوان معاون اداری- مالی به جانشینی دکتر علی ابوالحسنی،  برگزار شد.

حسین امیر عبداللهیان با تاکید بر اینکه مراسم امروز، مراسم تودیع نیست، بیان داشت که قصد داریم همچنان از تجربیات ارزشمند و انباشته شده هر سه برادر بزرگواری که سالها در معاونت های مختلف وزارت امور خارجه، شاهد تلاشهای ذی قیمتشان بوده‌ایم در سمت مشاورت وزیر بهره بگیریم.

امیرعبداللهیان در ادامه افزود :سیاست خارجی دولت سیزدهم با شعار سیاست خارجی متوازن، فعال، پویا و هوشمند اعتماد نو به نقل از برنامه خود را ارائه داده است و در این چارچوب نیازمند همت جمعی و اتکا بر ظرفیت تمامی مدیران، سفرا، سرکنسولها، روسای ادارات و همچنین کارشناسان در بخشهای مختلف وزارت امور خارجه است.

سفیر ایران با رئیس اتاق بازرگانی تاجیکستان دیدار کرد
هم اکنون بخوانید

در این جلسه هریک از معاونین جدید وزارت امور خارجه با قدردانی از اعتماد وزیر امور خارجه کشورمان، ابراز امیدواری کردند در مسئولیت ها ی محوله منشا اثر مثبت برای کشور و مردم ایران عزیز باشند.

وزیر امور خارجه کشورمان در خلال این مراسم از زحمات دکتر محمد جواد ظریف، وزیر پیشین امور خارجه نیز قدردانی کرد.

در پایان این گردهمایی، با اهدای کلام الله مجید و لوح یادبود، از معاونین پیشین این وزارتخانه، تقدیر به عمل آمد.


انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده + 5 =

دکمه بازگشت به بالا