طاهری: ایران هوشمند و حکمرانی داده از برنامه های زارع پور است

به گزارش ایسنا، مصطفی طاهری در جلسه علنی نوبت عصر امروز(یکشنبه) مجلس شورای اسلامی در موافقت با وزیر پیشنهادی ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: تحصیلات ایشان در همه مقاطع با وزارت خانه مربوطه مرتبط است. پس از اینکه هیئت علمی دانشگاه علم و صنعت شدند، در کشورمان در این رشته اساتید و دانشجویان خوبی داشتیم. بنابراین، ارتباط ایشان با نخبگان همچنان ادامه دارد.

نماینده مردم زنجان در مجلس در مورد سوابق اجرایی وزیر پیشنهادی ارتباطات گفت: ایشان عضو کمیسیون راهبردی شورای عالی فناوری اطلاعات بودند. از طرف دیگر، ایشان در مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه دیجیتال وزارت ارشاد بودند. همچنین ایشان رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضائیه بودند.

وی افزود: در بحث کمی کسب عناوین برتر، مدیر نمونه، لوح‌های متعدد تقدیر و البته رضایت عمومی از ایشان در قوه قضائیه وجود داشته است. ایشان در هشت محور اعتماد نو به نقل از برنامه دارند که مهم‌ترین آنها عبارت از ایران هوشمند و حکمرانی داده است. این موضوع به دولت الکترونیک ربط دارد. گویا اختیار خاصی از آقای رئیسی گرفتند تا حکمرانی دیجیتال را افرایش دهند. این موضوع به شفافیت اقتصادی و مبارزه هوشمند با فساد کمک خواهد کرد.

طاهری همچنین با بیان اینکه شبکه ملی اطلاعات و توسعه زیرساخت‌ها یکی دیگر از مسائل مهمی است که در سخنان و اعتماد نو به نقل از برنامه‌های زارع پور به چشم می‌خورد، گفت: رشد شبکه ملی اطلاعات این چند ساله نامتوازن بوده و حدود ۴۰ تکلیفی که از سوی شورای عالی در طرح کلان معماری برعهده وزارت گذاشته شده مختص به رشد همین شبکه است که برای اجرای ۱۳ تکلیف باقیمانده نیز نیاز به همکاری وزارت ارتباطات و فناوری وجود دارد و وزیر پیشنهادی ارتباطات قول داده تا تمامی این اعتماد نو به نقل از برنامه ها را به صورت جدی پیگیری کند.

ورود نوبرانه زعفران به بازار/از شناسنامه دار کردن مزارع زعفران استقبال نشد
هم اکنون بخوانید

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده + 20 =

دکمه بازگشت به بالا