این کابینه چک وصول نشده برجام را وصول می‌کند/ نباید از تریبون مجلس به «قبرفروشی» و «بدن‌فروشی» اشاره می‌‌شد


این کابینه چک وصول نشده برجام را وصول می‌کند/ نباید از تریبون مجلس به «قبرفروشی» و «بدن‌فروشی» اشاره می‌‌شد

نایب رئیس کمیسیون اعتماد نو به نقل از برنامه، بودجه و محاسبات مجلس گفت: ان‌شاالله این کابینه خواهد توانست چک وصول نشده برجام را وصول کند و تحریم‌ها برداشته شود و هرگز مسائل داخلی را به مذاکرات پیوند نخواهد زد.


به گزارش پایگاه خبری اعتماد نو به نقل از ایلنا، سید محمدرضا میرتاج‌الدینی در صحن علنی مجلس در موافقت با کلیات اعتماد نو به نقل از برنامه دولت سیزدهم، ضمن تسلیت سالروز شهادت حضرت امام حسین(ع)، اظهار کرد: حدیث داریم که تا سخن نگفته‌ای مالک آن هستی و وقتی سخن گفتی سخن مالک توست. ما نباید به گونه‌ای صحبت کنیم که رسانه‌های بیگانه از آن سوءاستفاده کنند. نباید از تریبون مجلس به قبر فروشی و بدن فروشی اشاره می‌کردید؛ شایسته نیست این سخن‌ها پشت تریبون مجلس گفته شود.

وی بیان کرد: دولت سیزدهم در شرایط سختی کار خود را آغاز کرده است. تورم بیش از ۴۴ درصد است. سخت شدن زندگی برای طبقات محروم جامعه و کسری بودجه قابل توجه نمای این شرایط اقتصادی است. برای برون‌رفت از این وضعیت حرکتی جهادی نیاز داریم. دولت آقای رئیسی بر مبنای مدیریت جهادی و پاکدستی و فسادستیزی شکل گرفته است. جوانگرایی در این دولت به همراه نیروهای صاحب تجربه،‌ ارزشمند و نخبه در دولت وجود دارد. امیداریم دولت در شأن گام دوم انقلاب و مجلس یازدهم تحقق پیدا کند. 

نماینده تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس ادامه داد: اشغال‌زایی و بهبود معیشت مردم و رونق تولید و خوداتکایی در کالاهای اساسی در اولویت اعتماد نو به نقل از برنامه‌های دولت است. حل مشکل حاشیه‌نشینان و ساخت یک میلیون مسکن از نکات ارزنده اعتماد نو به نقل از برنامه دولت است. علاوه بر این‌ها اصلاح نظام یارانه‌ای و اصلاح نظام گمرکی و رفع موانع تولید باید مورد تأکید دولت باشد.

گفت‌وگوی وزرای خارجه انگلیس و آمریکا در خصوص ایران
هم اکنون بخوانید

وی ضمن اشاره به روابط بین‌الملل نیز گفت: داشتن رویکرد اقتصادی و ایجاد پیمان‌های منطقه‌ای و جذب سرمایه‌گذاران خارجی از نکات قوت اعتماد نو به نقل از برنامه دولت سیزدهم است و بر این نکته تأکید می‌کنم که رفع تحریم‌های ظالمانه باید در اولویت وزارت امور خارجه باشد.

نایب رئیس کمیسیون اعتماد نو به نقل از برنامه، بودجه و محاسبات مجلس اظهار کرد: این کابینه ان‌شاالله خواهد توانست که چک وصول نشده برجام را وصول کند و تحریم‌ها برداشته شود و هرگز مسائل داخلی را به مذاکرات پیوند نخواهد زد.


انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت + پانزده =

دکمه بازگشت به بالا