اعمال تحریم آمریکا علیه ۳ مقام کوبایی

به گزارش ایسنا، به نقل از پایگاه ان.بی.سی میامی، این تحریم‌ها از سوی دفتر کنترل دارایی های خارجی وزارت خارجه آمریکا اعلام شدند.

سه مقام کوبایی تحریم شده شامل روبرتو لگرا سوتولونگو و آندرس لائوریانو گونزالز بریتو، از مقام‌های وزارت نیروهای مسلح انقلابی کوبا و آلبرادو خیمنز گونزالز از مقامهای وزارت کشور کوبا هستند.

این چهارمین دور تحریم‌های اعمال شده علیه کوبا از زمان بروز اعتراضات در ۱۱ ژوئیه ۲۰۲۱ در این کشور است.

آندریا ام. گاکی، مدیر دفتر کنترل دارایی های خارجی وزارت امور خارجه آمریکا گفت: وزارت خزانه داری به پاسخگو کردن آنهایی که دولت کوبا را قادر به دائمی کردن سواستفاده از حقوق بشر می کنند ادامه خواهد داد.

او ادامه داد: اقدام امروز به برملا ساختن عوامل دیگر مسئول سرکوب درخواستهای مردم کوبا برای آزادی و احترام به حقوق بشر می پردازد.

تحریم‌های آمریکا در حالی روز پنجشنبه اعلام شدند که آلخاندرو مایورکاس، وزیر امنیت داخلی آمریکا در سفری به میامی رفت تا در راستای این سفر با رهبران محلی کوبایی-آمریکایی در آنجا دیدار کند.

مایورکاس در میامی گفت: بایدن بدون در نظر گرفتن جامعه کوبایی-آمریکایی ها سیاستی در قبال کوبا و مردم کوبا تهیه نخواهد کرد.

تحریم‌های مذکور به انسداد منافع ملکی، اعتبارات و کالاها و خدمات مربوط به تحریم شده ها که در حوزه اختیار آمریکا هستند می‌پردازد.

سه مقام تحریم شده جزو مقام‌های رده بالای ارتش و دولت کوبا هستند.

انتهای پیام

انگشت اتهام دولت توافق ملی لیبی به سوی امارات و مصر به دنبال حمله اخیر به کمپ مهاجران
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − 8 =

دکمه بازگشت به بالا