«قاسمی» از ظرفیت لازم برای تصدی وزارت راه برخوردار است

رحمت الله فیروزی پوربادی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اعتماد نو به نقل از برنامه های رستم قاسمی به عنوان وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی، بیان کرد: با توجه به کارنامه و عملکرد ایشان در بخش های مختلف کشور و تجاربی که هم در حوزه کارهای عمرانی و هم در حوزه مسائل اقتصادی کشور دارند، گزینه مناسبی برای تصدی وزارت راه و شهرسازی هستند.

وی در ادامه اظهار کرد: باتوجه به روحیه، ظرفیت و توانمندی هایی که ایشان از خود نشان دادند و تجاربی که در کارنامه خود دارند، شناخت کافی را برای پیشبرد امور این وزارتخانه داشته و می تواند به عنوان یک وزیر موفق عمل کند. قطعا باتوجه به سوابق و اعتماد نو به نقل از برنامه های ایشان در کسب رای اعتماد از مجلس، موفق خواهد شد.

نماینده مردم نطنز در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: از جمله اولویت هایی که ایشان در اعتماد نو به نقل از برنامه خود به آن پرداخته بودند بحث تامین و ساماندهی بازار مسکن، احداث و بازسازی راه های مواصلاتی کشور و نوسازی و توسعه ناوگان حمل و نقل ریلی و جاده ای کشور بود. با توجه به نگاه ایشان به این حوزه و اعتماد نو به نقل از برنامه هایی که ارائه کردند نظر بنده نسبت به حضور ایشان در این وزارتخانه مثبت است. اعضای کمیسیون عمران مجلس نیز اکثرا نظر مثبتی نسبت به وزارت ایشان دارند.

انتهای پیام

قوانین به نفع تولیدکنندگان به‌روز شود
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 − 17 =

دکمه بازگشت به بالا