تاکید ضرغامی بر استفاده از ظرفیت‌ گردشگری حلال

محمد خدابخشی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به حضور وزیر پیشنهادی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در جلسه این کمیسیون گفت: عزت‌الله ضرغامی در جلسه امروز این کمیسیون حضور یافت و در خصوص اعتماد نو به نقل از برنامه‌ها و رویکردهای خود مطالبی را مطرح و به سوالات و دغدغه‌های نمایندگان پاسخ داد. 

وی افزود: وزیر پیشنهادی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ضمن یادآوری اهمیت این کمیسیون در حمایت از اهداف این وزارتخانه اعلام کرد؛ از تمام ظرفیت ها و فرصت ها باید برای توسعه حوزه گردشگری و ایجاد منابع درآمدی پایدار در شرایط کنونی استفاده کرد.

خدابخشی اضافه کرد: ضرغامی بر داشتن نگاه تحول‌گرایانه در هر سه حوزه میراث فرهنگی، صنایع و گردشگری تاکید و بیان کرد؛ یکی از  مزیت‌های نسبی ما مذهبی بودن مردم است و گردشگری حلال امروز در دنیا بسیار مورد توجه قرار گرفته و باید از این ظرفیت به خوبی و در جهت منافع کشور و مردم استفاده کرد. همچنین وی توجه به گردشگری داخلی و استفاده مناسب از ظرفیت وزارتخانه میراث فرهنگی در صدور مجوزها را از دیگر اعتماد نو به نقل از برنامه‌های خود برشمرد.

نایب رئیس کمیسیون اعتماد نو به نقل از برنامه، بودجه و محاسبات مجلس بیان کرد: نمایندگان نیز در این نشست با اشاره به اینکه گردشگری پیشانی اقتصاد کشور و معیار سنجش امنیت است، خواستار اعتماد نو به نقل از برنامه‌ریزی مناسب این وزیر پیشنهادی در این زمینه شدند.

انتهای پیام

بختیار: مجلس یازدهم باید نظامی شفاف برای نظارت در کشور شکل دهد
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 3 =

دکمه بازگشت به بالا