تجویز دارو توسط پزشک قلابی در فضای مجازی

به گزارش ایسنا، سرهنگ حمیدرضا سلطان آبادی، رئیس پلیس فتا فا ویژه شرق استان تهران در تشریح این خبر اظهار داشت: برابر رصدهای مستمر کارشناسان این پلیس، صفحه‌ مجرمانه‌ای که در بستر فضای مجازی اقدام به تبلیغ و فروش انواع محصولات دارویی غیرمجاز می‌کرد، شناسایی شد.

وی افزود: کارشناسان این پلیس پس از جمع آوری ادله جرم با اقدامات فنی و با هماهنگی مقام قضایی متهم اصلی پرونده به‌هویت “ی_ص” را شناسای ودستگیر کردند.

وی با اشاره به کشف مقادیری داروی غیر مجاز از مخفیگاه متهم ، خاطرنشان کرد: وی که در ابتدا خود را پزشک معرفی کرده بود، پس از انتقال به پلیس فتا و روبه رو شدن با ادله جرم ضمن پذیرش بزه انتسابی به جرم خود اعتراف کرد.

سلطان‌آبادی ضمن اشاره به این موضوع که خرید و فروش هرگونه دارو در فضای مجازی ممنوع می‌باشد، افزود: اکثر داروهـای ارائـه شده دارای مجوز از وزارت بهداشت نبوده و به صورت زیرزمـینی در کـشور تولید و یا توسط افراد سودجو به صورت قاچاق وارد کشور می شود.

بر اساس گزارش پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا، رئیس پلیس فتا فا ویژه شرق استان تهران از شهروندان خواست که در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مجرمانه در فضای مجازی آن را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس https:‎//www.cyberpolice.ir گزارش کنند.

انتهای پیام

پایان ناباروری با دریافت خدمات درمان‌های جایگزین
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 + 19 =

دکمه بازگشت به بالا