در سایه غدیر خم قالب پر معنای «ولایت» متولد می‌شود


در سایه غدیر خم قالب پر معنای «ولایت» متولد می‌شود

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: غدیر خم نقطه عطف مسیر نورانی دین مبین اسلام است و در سایه این روز عظیم، مفهوم عمیق هدایت بشری، در قالب پر معنای «ولایت» متولد می‌شود.


به گزارش اعتماد نو به نقل از ایلنا، سرتیپ کیومرث حیدری در پیامی با تبریک عید غدیر و دهه ولایت گفت: غدیر خم نقطه عطف مسیر نورانی دین مبین اسلام است و در سایه این روز عظیم، مفهوم عمیق هدایت بشری، در قالب پر معنای «ولایت» متولد می‌شود.

فرمانده نیروی زمینی ارتش افزود: ولایت و سرپرستی خداوند از طریق گزینش انسان‌های پاک، یک حق الهی و هدیه‌ای آسمانی برای تمامی جوامع بشری، از ازل تا انتهای تاریخ است.

حیدری عنوان کرد: انتخاب امیرالمومنین علی علیه السلام، به عنوان جانشین، ولی و ولایت مطلقه مسلمین در این روز مبارک، ملاک تشخیص حق از باطل و معیار سنجش بصیرت و کمال در ولایت مومنان بعد از پیامبران است.

وی در این پیام ضمن شکرگذاری برای وجود نعمت ولایت فقیه؛ این روز فرخنده و عید مبارک را محضر قائم آل محمد(عج)، نایب بر حقش ولی امر مسلمین جهان امام خامنه‌ای عزیز(مدظله العالی)، ملت با بصیرت و حق طلب ایران اسلامی و همکاران و همرزمانش در نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران تبریک گفت و عزت، سربلندی و پیروزی تمامی رهروان راه ولایت را از درگاه خداوند متعال خواستار شد.

 


انتهای پیام/

رایزنی‌های فشرده در وین
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده − هفت =

دکمه بازگشت به بالا