پادکست «اوباما و اسپرینگستین» کتاب می‌شود

به گزارش ایسنا و به نقل از نیویورک‌تایمز، انتشارات «کراون» اعلام کرد کتابی را با اقتباس از  پادکست «یاغی‌ها: متولد آمریکا» (Renegades: Born in the USA) که مجموعه‌ای از گفت‌وگوهای «باراک اوباما» و «بروس اسپرینگستین» است منتشر خواهد کرد.

این پادکست که در خلال آن «اوباما» و «اسپرینگستین» در مورد موضوعاتی همچون نژاد، پدر بودن، عدالت اجتماعی و هویت آمریکایی به گفت‌وگو پرداخته‌اند در «اسپاتیفای» مخاطب‌های بسیاری در سراسر جهان جذب کرد.

اکنون این دو به نحوی نویسندگان کتابی خواهند بود که اکتبر امسال توسط انتشاران «کراون» منتشر خواهد شد. این کتاب ۳۲۰ صفحه‌ای شامل‌ بیش از ۳۵۰ عکس و تصویر و آثاری همچون شعرهای دست‌نوشته‌ «اسپرینگستین» نیز خواهد بود.

با توجه به این‌که ارائه ایده‌هایی برای انتشار کتاب‌های پرفروش ادامه دارد، همکاری بین یک خواننده راک مشهور و رئیس‌جمهور سابق می‌تواند تضمین‌کننده فروش باشد.

کتاب خاطرات «اسپرینگستین» در سال ۲۰۱۶ توسط «سایمون و شوستر» منتشر شد و در چند ماه نخست انتشار نزدیک به نیم میلیون نسخه از آن به فروش رسید.

از کتاب خاطرات «اوباما» که در سال ۲۰۲۰ با عنوان «سرزمین موعود» منتشر شد نیز در جهان ۸.۲ میلیون نسخه و حدود ۵ میلیون نسخه در آمریکای شمالی به فروش رسیده است. 

«باراک اوباما» و «بروس اسپرینگستین» از سال ۲۰۰۸ با یکدیگر آشنا شدند و «اسپرینگستین» در ژانویه ۲۰۱۷ در کاخ سفید همزمان با روزهای پایانی دوران ریاست‌جمهوری «اوباما» اجرا داشت.

این دو در پادکست بیشتر روایت‌گر داستان‌های شخصی درباره زندگی‌های‌شان بوده‌اند و چندان به مسائل سیاسی نپرداخته‌اند.

انتهای پیام

فراخوان پانزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر منتشر شد
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 + 10 =

دکمه بازگشت به بالا