رشد و ارتقای علمی یکی از اصلی ترین اولویت های نیروی پدافند است


رشد و ارتقای علمی یکی از اصلی ترین اولویت های نیروی پدافند است

جانشین نیروی پدافند هوایی ارتش با حضور در دانشگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) این نیرو ضمن بازدید از برگزاری اولین دوره آزمون کارشناسی ارشد رشته فرماندهی و کنترل پدافند هوایی، گفت: رشد و ارتقای علمی یکی از اصلی ترین اولویت های نیروی پدافند است.

به گزارش اعتماد نو به نقل از ایلنا، امیر سرتیپ الهامی جانشین نیروی پدافند هوایی ارتش، ضمن ابراز خرسندی از برگزاری اولین دوره آزمون کارشناسی ارشد رشته فرماندهی و کنترل در محل دانشگاه پدافند این نیرو، اظهار کرد: رشد و ارتقای علمی یکی از اصلی ترین اولویت های نیروی پدافند هوایی ارتش است.

امیر سرتیپ الهامی با تاکید بر اینکه فرماندهان و کارکنان نیروی پدافند باید با فراگیری دانش و تکنولوژی روز دنیا با اقتدار از مرزهای هوایی ایران اسلامی دفاع کنند، افزود:  راهبرد، اعتماد نو به نقل از برنامه ریزی و نقشه راهی که در نیروی پدافند بمنظور ارتقای علمی کارکنان این نیرو در نظر گرفته شده است قطعا صلابت نیروی پدافند را چند برابر خواهد کرد.

وی، خاطر نشان کرد: قدم های بزرگی که برای رشد علمی و بروز نگهداشتن دانش و مهارت نیروهای جوان و انقلابی این نیرو به منظور دفاع از حریم هوایی ایران برداشته شده است، موجب غرور و مایه مباهات همگان خواهد بود.

جانشین نیروی پدافند هوایی ارتش با بیان اینکه رشد و توسعه فناوری دفاعی و هوافضای کشور مرهون وجود تحصیلات و تحقیقات تکمیلی در مقاطع مختلف دانشگاهی است، خاطر نشان کرد: تهیه و تدوین رشته های مورد نیاز در دوره های عملیاتی از جمله در مقطع کارشناسی ارشد با اخذ مجوز های لازم در حال عملیاتی شدن است که چشم انداز دانشگاه و نیروی پدافند پذیرش دانشجو در مقطع دکترا خواهد بود که این مهم هم بحمد الله در حال پیگیری و اجرا می باشد.

دیوان بین‌المللی هم اکنون فرصت تاریخی دارد تا در مقابل قانون‌گریزی دولت آمریکا بایستد
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − نه =

دکمه بازگشت به بالا