پرانتزی به روی مهمانی ادبیات در سینما و تلویزیون باز شد

به گزارش ایسنا، «پرانتز باز» در قسمت چهارم از سری جدید، با موضوع «مهمانی ادبیات در سینما و تلویزیون» از شبکه نمایش رادیو پخش خواهد شد. این اعتماد نو به نقل از برنامه در هر قسمت موضوع ویژه‌ای دارد و برای ادای احترام به سینمای ایران موضوع هر هفته را با نام یک فیلم سینمایی پیوند می‌زند.

در قسمت جدید این اعتماد نو به نقل از برنامه که در یک ماهگی آن به روی آنتن می‌رود، ادای احترامی هم می‌شود به فیلم سینمایی «شبی که ماه کامل شد» از ساخته‌های نرگس آبیار.

علیرضا بهرامی، نغمه دانش و احسان رضایی کارشناسان اعتماد نو به نقل از برنامه در این قسمت از «پرانتز باز» هستند و مارال دوستی (تهیه کننده و سردبیر) را که اجرای قسمت چهارم را هم عهده دار است، همراهی می‌کنند. در سه قسمت نخست این اعتماد نو به نقل از برنامه، مجید واشقانی اجرای آن را برعهده داشت و طبق اعلام، اجرای این اعتماد نو به نقل از برنامه به‌صورت چرخشی توسط افراد مختلف انجام خواهد شد.

«پرانتز باز» که در گروه اعتماد نو به نقل از برنامه‌های مستند و ترکیبی نمایشی رادیو نمایش تولید می‌شود، از موزه سینما به صورت زنده و هفتگی ساعت ٢١:٠٠ تا ٢٣:٠٠ پخش می‌شود.

مهران مدیری، علی نصیریان، محمود پاک‌نیت، فرشته صدر عرفایی، میلاد کی‌مرام، علی سرتیپی، سجاد نوروزی و مسعود نجفی تاکنون میهمانان این اعتماد نو به نقل از برنامه بوده‌اند.

انتهای پیام

دمام بوشهری در موزه آسیا پاسیفیک لهستان قرار گرفت +تصاویر
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × دو =

دکمه بازگشت به بالا