استان سمنان در عملیات رمضان ۶۱ شهید تقدیم کرد

سرهنگ حسن سلامی، در نشست ستاد بزرگداشت دفاع مقدس استان با اشاره به اهمیت فعالیت‌های فرهنگی در حوزه ایثار و شهادت اظهار کرد: هر تلاش و اعتماد نو به نقل از برنامه ریزی فرهنگی و ارزشی، یک سرمایه گذاری بزرگ است که اخلاق و تدین، روحیه و نشاط انقلابی و مجاهدت در جامعه را تقویت می کند.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان تصریح کرد: همانطور که در ۸ سال دوران دفاع مقدس در یک جنگ نابرابر و تمام عیار قرار داشتیم، امروز هم در جنگ تمام عیار و نابرابر ‌اقتصادی و فرهنگی قرار داریم.

وی گفت: اگر در آن روز ها، ایمان، وحدت و همبستگی به ولایت و باور عمیق ما، باعث ایثار، از خودگذشتگی، مقاومت، ایستادگی و پیروزی شد، امروز نیز همین سلاح ها برای پیروزی در برابر نظام سلطه و استکبار جهانی مورد نیاز است.

سلامی با تقدیر از اقدامات صورت گرفته، از سوی فرمانداران و روسای کارگروه ها، خاطرنشان کرد: این اقدامات و فعالیت ها پیرامون دوران دفاع مقدس، یک توفیق الهی است که بتوانیم از ارزش‌های دفاع مقدس و انقلاب صحبت کنیم و برای زنده نگاه‌داشتن این ارزش‌ها و زنده نگاه داشتن یاد شهدا تلاش کنیم.

دبیر ستاد بزرگداشت دفاع مقدس استان با بیان اینکه سوم خرداد، هفته دفاع مقدس، هفته بسیج، روز مقاومت و دهه فجر، از محورهای فعالیت ما در استان است ادامه داد: کارگروه ها و ستادهای استانی باید با مجاهدت و تلاش به اعتماد نو به نقل از برنامه‌ریزی مطلوب در حوزه هی مرتبط با دفاع مقدس بپردازند.

برگزاری شب شعر بین‌المللی «مرد میدان»
هم اکنون بخوانید

وی به اجرای ده‌ها اعتماد نو به نقل از برنامه مرتبط با دفاع مقدس اشاره و اضافه کرد: تا امروز بالغ بر ۳ هزار اعتماد نو به نقل از برنامه توسط ۱۳۰ دستگاه اجرایی استان از ابتدای سال حول محورهای تعیین شده در سامانه جامع کشوری ثبت شده است.

سرهنگ سلامی به تدوین و مستندسازی اعتماد نو به نقل از برنامه های استان در حوزه دفاع مقدس و انقلاب اسلامی پرداخت و گفت: قرار است که  عملکرد استان در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب در کتابچه ای جمع آوری و تدوین شود که نیاز است تا برخی دستگاه های اجرایی که تعلل داشتند، تلاش بیشتری نمایند.
انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار + 19 =

دکمه بازگشت به بالا