تجمع کارکنان مترو هشتگرد مربوط به مطالبات از مترو تهران بوده است

به گزارش ایسنا، صبح امروز، سه‌شنبه ۱۵ تیرماه ۱۴۰۰ کارگر خط مترو شهر جدید هشتگرد در اعتراض به عدم دریافت حقوق و بیمه خود از فروردین ماه تاکنون، در محوطه ایستگاه شهر جدید هشتگرد تجمع کردند و خواستار پیگیری وضعیت خود شدند.

مسعود حق لطفی در گفت و گو با ایسنا درباره علت تجمع امروز کارکنان مترو هشتگرد اظهار کرد: این تجمع مربوط به مطالبات کارکنان قطار شهری از شرکت مترو تهران بود.  

وی افزود: ما در شرکت عمران شهر جدید هشتگرد قرارداد شش ماهه‌ای را به منظور ارائه خدمات توسط شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه با این شرکت امضا کرده بودیم که ۵۰ درصد تعهدات خود را به صورت نقد و ۵۰ درصد و به صورت تهاتر زمین به آنها پرداخت کردیم.

حق‌لطفی با بیان اینکه مترو نتوانسته بود بخشی از زمینهای خود را واگذار و نقدینگی مورد نیاز را تامین کند گفت: مذاکراتی را با مسئولان شرکت مترو تهران و حومه به منظور پرداخت مطالبات کارکنان مترو هشتگرد داشتیم که قول مساعد دادند. امروز هم با تجمع کنندگان مطالب را در میان گذاشتیم و مسئله حل شده است.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید هشتگرد همچنین خبر داد که فاز دوم قرارداد شرکت عمران هشتگرد با شرکت مترو تهران به مدت یک سال به امضا رسیده و به زودی اجرایی می شود.

انتهای پیام

ویدئو / از قدرت تجسمِ هوش مصنوعی تا فروش نخستین قلب مصنوعی
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 + 9 =

دکمه بازگشت به بالا