شهادت و زخمی شدن ۳ فلسطینی توسط صهیونیست‌ها در نابلس

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری فلسطینی «وفا»، وزارت بهداشت فلسطین با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد، «محمد فرید علی حسن»، شهروند فلسطینی ۲۰ ساله به ضرب گلوله نیروهای رژیم اشغالگر در روستای «قصره» واقع در نابلس به شهادت رسید.

در همین راستا، محمد خریوش، رئیس شهرک قصره خاطرنشان کرد، گروهی از شهرک‌نشینان روز شنبه به این شهرک یورش برده و اقدام به تیراندازی کردند و نیروهای ارتش رژیم اشغالگر نیر در این منطقه حضور داشتند.

وی در ادامه افزود، این جوان فلسطینی به ضرب گلوله جنگی در قسمت سینه‌اش زخمی شد.

خریوش همچنین تصریح کرد، شهرک‌نشینانی که به شهرک «قصره» با حدود  ۶۵۰۰ تن جمعیت، یورش برده بودند، از شهرک «یش کودش» که حدود دو کیلومتر از قصره فاصله دارد، آمده بودند.

پیشتر، غسان دغلس، مسئول پرونده توسعه شهرک‌سازی‌های رژیم صهیونیستی در شمال کرانه باختری عنوان کرد، «محمد فرید علی حسن» زمانی که بر پشت بام منزلش در شهرک قصره ایستاده بود، بر اثر اصابت گلوله به سینه‌اش‏ به شدت زخمی شد و در نهایت به شهادت رسید.

دغلس ادامه داد: دو جوان دیگر به نام‌های «عبدالغنی عوده» و «عبدالباسط یوسف حسن» نیز به دلیل تیراندازی نیروهای رژیم اشغالگر در منطقه «الرجل» زخمی شدند.

اهالی شهرک بیتا فلسطین از هفته‌های اخیر شاهد تظاهرات اعتراض آمیز علیه ایجاد کانون شهرک‌سازی در بالای کوه «صبیح» در جنوب نابلس است.

انتهای پیام

حملات شبانه جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به جنوب غزه
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 − چهار =

دکمه بازگشت به بالا