واگذاری اسناد مالکیتی واحدهای شهرک صنعتی قرچک تسریع می‌شود

به گزارش ایسنا، علی رسولیان ظهر پنجشنبه دهم تیر ماه در نشست ویژه رفع موانع شهرستان قرچک بیان کرد: شهرک صنعتی قرچک علیرغم مدت کوتاهی که از زمان راه‌اندازی آن می‌گذرد، در مسیر رونق تولید خوب حرکت کرده اما نمی‌شود شهرکی که به تهران نزدیک است در تامین برق و سایر موارد زیرساختی کاستی داشته باشد.

وی ادامه داد: شبکه گاز شهرک صنعتی قرچک آماده شده و شرکت گاز باید عملیات تست و تزریق را انجام دهد.

مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران اظهار کرد: تاکنون ۸۰۰ قرارداد در شهرک صنعتی قرچک منعقد شده ‌و واحدها مشغول به کار هستند و ۳۶۴ واحد نیز در حال ساخت و ساز هستند.

معاون وزیر صمت عنوان کرد: تمام زیرساخت‌ها از جمله راه دسترسی بهتر به شهرک باید به سرعت تامین شود و هیچ دستگاهی نباید در این زمینه تعلل نکند.

این مقام مسئول تصریح کرد: شرکت شهرک‌های صنعتی در هر زمینه‌ای تعهد داشته باشد ملزم به اجرا در اسرع وقت است؛ رفع مشکلات واگذاری اسناد مالکیتی، سرمایه‌گذاران را به ادامه مسیر ترغیب می‌کند.

مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران گفت: درحال حاضر در حوزه برق شهرک صنعتی قرچک کسری نداریم اما با توجه به ساخت و سازها، اگر پست برق بموقع احداث نشود و سازمان اعتماد نو به نقل از برنامه و بودجه و شرکت برق به تعهدات عمل نکند به کسری منجر می‌شود.

انتهای پیام

نیروهای بومی سود خدمات شناوری را یک درصد افزایش می دهند
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده − 12 =

دکمه بازگشت به بالا