بررسی روند برگزاری انتخابات در کمیسیون امور داخلی کشور

محمد صالح جوکار در گفت وگو با ایسنا، ضمن تشریح جلسه امروز کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها، بیان کرد: در جلسه امروز کمیسیون روند برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراها اسلامی کشور مورد بررسی قرار گرفت و هر یک از اعضای کمیسیون نظرات خود را مطرح کردند و در نهایت مقرر شد تا هفته آینده وزیر کشور جهت پاسخگویی در خصوص مشکلات پیش آمده در فرآیند انتخابات و تاخیر در آغاز فرآیند رای گیری در کمیسیون حضور یابد. 

وی در ادامه اظهار کرد: همچنین در جلسه امروز لایحه درآمد پایدار شهرداری‌ها و دهیاری‌ها که از شورای نگهبان اعاده شده است مورد بحث و بررسی قرار گرفت. هفت ماده این لایحه در صحن مجلس تصویب شده بود و مجددا به کمیسیون بازگشت. در جلسه امروز نیز ماده ۸ لایحه اصلاح شد و در جلسات آتی صحن به رای گذاشته می شود. کمیسیون به دنبال این است که بسترهایی را فراهم کند تا بدون فشار به مردم، منبع درآمد پایدار برای شهرداری ها و دهیاری ها به وجود آید.

نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: همچنین تعیین اعضای هیات تحقیق و تفحص از استانداری کرمانشاه از دیگر مواردی بود که در جلسه امروز کمیسیون به آن پرداخته شد و آقایان احمد نادری به عنوان رئیس، آرش زره تن لهونی و احد آزادی خواه به عنوان نواب رئیس و مجتبی یوسفی به عنوان دبیر این هیات انتخاب شدند.

انتهای پیام

دستگیری فروشنده قرص‌های سقط جنین در تهران
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × چهار =

دکمه بازگشت به بالا