زینب‌وار زندگی کنید

در بخشی از وصیت‌نامه شهید محمد چراغی آمده است: بارالها، پروردگارا، معبودا، معشوقا مولایم، من ضعیف و ناتوان که تحمل درد از دست دادن پاهایم را ندارم چگونه تحمل عذاب تو را می‌توانم بکنم؟

خدایا، مرا ببخش از گناهان من درگذر، تو کریم و رحیم هستی، خدایا ما با تو پیمان بسته بودیم که تا پایان راه برویم و بر پیمان خویش همچنان استوار ماندیم.

خدایاهای و هوی بهشت را می‌بینم چه غوغایی، حسین به پیشواز یارانش آمد.

چه صحنه‌ای فرشتگان ندا دهند که همرزمان ابراهیم، همراهان موسی، همدوستان عیسی، همکیشان محمد، همسنگران علی، همفکران حسین، همگامان خمینی از سنگر کربلا آمده‌اند.

چه شکوهی، خدایا به محمد (صلی‌الله و علیه و آله) بگو که پیروانش حماسه آفریدند به علی (علیه‌السلام) بگو که از سنگر کربلا آمده‌اند، بگو که شیعیانش قیامت بپا کردند و به حسین (علیه‌السلام) بگو خونش در رگ‌ها همچنان می‌جوشد. بگو از آن خون‌ها سروها روئید.

ظالمان سروها را بریدند؛ اما بازهم سروها روئید. خدایا نمی‌دانی که چه می‌کشیم. پنداری که چون شمع ذوب می‌شویم. ما از مردن نمی‌هراسیم اما می‌ترسیم بعد از ما ایمان را سر ببرند و اگر سوزیم هم که روشنایی می‌رود و جای خود را دوباره به شب می‌سپارد پس چه باید کرد؟

از یک‌سو باید بمانیم تا شهید آینده شویم و از دیگر سو باید شهید شویم تا آینده بماند، هم باید امروز شهید شویم تا فردا بماند و هم باید بمانیم تا فردا شهید نشود.

عجب دردی چه می‌شد امروز شهید می‌شدیم و فردا زنده می‌شدیم تا دوباره شهید شویم، آری همه یاران سوی مرگ رفتند. درحالی‌که نگران فردا بودند.

شعر زهیر توکلی برای ام ابیها (س)
هم اکنون بخوانید

من با امام خمینی میثاق بسته‌ام و به او وفادارم زیرا که او به اسلام و قرآن وفادار است و اگر چندین بار مرا بکشند و زنده‌ام کنند دست از او نخواهم کشید.

راه سعادت‌بخش حسین (علیه‌السلام) را ادامه دهید و زینب وار زندگی کنید.

خدایا بارالها، من ضعیف و ناتوان دوست دارم چشم‌هایم را دشمن در اوج دردش از حلقه در بستان درآورد و دست‌هایم را در تنگه چزابه قطع کند.

پاهایم را در خونین‌شهر از بدن جدا سازد و قلبم را در سوسنگرد آماج رگبارهایش کند و سرم را در شلمچه از تن جدا کند تا در کمال فشار و آزار دشمنان مکتبم ببینند که گرچه چشم‌ها دست‌ها و پاها و قلب و سینه و سرم را از من گرفته‌اند اما یک چیز را نتوانسته‌اند که بگیرند و آن ایمان و هدفم است که عشق به الله و معشوقم به مطلق جهان هستی و عشق به شهادت و عشق به امام و اسلام است.

خدایا جندالله را که با سوگند به ثارالله در لشگر روح‌الله برای شکست عدوالله و استقرار حزب‌الله زمینه‌ساز حکومت جهانی بقیه‌الله است حمایت کن.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده + یازده =

دکمه بازگشت به بالا