فیلم‌های «جک لمون» در شبکه نمایش مرور می‌شوند

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی شبکه نمایش، این شبکه، این هفته و در بخش موضوعی منتخب هفته به سراغ فیلم‌هایی با موضوع «دوستی» خواهد رفت و همزمان با شروع فصل تابستان فیلم «دیده نشدگان» به عنوان نخستین فیلم از سری فیلم‌های جدید و پخش نخست از این شبکه می‌شود.

جدول پخش فیلم‌ها به این صورت خواهد بود:

ساعت ۱۳:

فیلم و تله فیلم‌های ایرانی شبکه نمایش از شنبه ۲۹ خرداد تا جمعه ۴ تیر شامل قصه‌ها و واقعیت‌ها، پل سفید، در جستجوی خواستگار، وانتافه، غافل، به همین راحتی و به دنیا آمدن است.

ساعت ۱۹:

دوستی موضوعی است که در بسیاری از فیلم‌های سینمایی به آن پرداخته شده و انتخاب منتخبی از آنها شاید کار چندان راحتی نباشد. فیلم‌های منتخبی که شبکه نمایش در هفته پیش رو برای این بخش در نظر گرفته است شامل: ضیافت، دوباره زندگی (اثر تحسین شده سینمای فرانسه)، مرد آفتابی، بهترین دوست من، ماجراهای هاکلبری فین، خانه دوست کجاست (اثر عباس کیارستمی) و در کنارم بمان خواهد بود.

ساعت ۲۱:

جک لمون، از برترین بازیگران تاریخ سینماست که از شاخصه‌های او می‌توان به بازی در فیلم‌های کارگردان مطرحی چون بیلی وایلدر در ژانرهای مختلف اشاره کرد. لمون ۸ نامزدی و دو جایزه اسکار را در کارنامه دارد. فیلم‌های منتخب این بازیگر برای هفته پیش رو شامل این فیلم‌ها خواهد بود: راه طولانی خانه، غریبه‌ها در شهر، زوج خنده دار، پیرمردهای غرغرو، سه شنبه‌ها با موری، فرودگاه ۷۷ و صفحه اول.

ساعت ۲۳:

فیلم‌های ساعت ۲۳ شبکه نمایش از شنبه تا جمعه بدین صورت خواهد بود: ارباب جنگ، در اعماق اقیانوس، بازیکن پینگ پنگ، زندگی، هفت (با بازی مورگان فریمن و برد پیت)، من مادر هستم و دیده نشدگان که محصول سال ۲۰۱۸ کشور فرانسه است.

«مارگارت اتوود»‌ صدرنشین پرفروش‌ها شد
هم اکنون بخوانید

ساعت ۱ بامداد:

منتخب فیلم‌های کلاسیک این هفته نمایش نیز شامل فیلم‌های: سامورایی (اثر برجسته آلن دلون)، شالاکو، موزه پرماجرا، شیر فروش، آخرین هورا، عملیات آمستردام و قتل در قطار سریع السیر است.

انتهای پیام 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 − 2 =

دکمه بازگشت به بالا