اجرای آنلاین نداریم

او در این زمینه به ایسنا گفت: شرایط اجرای آنلاین را نداریم چون نیازمند طراحی پلتفرمی ویژه هستیم تا اجراهای حرفه‌ای آنلاینی داشته باشیم زیرا با قرار دادن دو دوربین نمی‌توان اجرای آنلاین داشت. چنین چیزی فیلم تئاتر است نه اجرای آنلاین.

او ادامه داد: اجرای آنلاین باید برای پلتفرم خاص خود طراحی شود و چون چنین امکانی نداشتیم، فقط اجراهای حضوری خواهیم داشت.

جدی درباره احتمال برگزاری کنفرانس‌های مجازی با حضور استادان بین‌المللی در این دوره از جشنواره هم گفت: هنوز در این زمینه به نتیجه نرسیده‌ایم و نیازمند بررسی بیشتر هستیم.

به گفته او، بودجه این دوره از جشنواره به تصویب رسیده و تخصیص هم داده شده است.

دبیر جشنواره تئاتر دانشگاهی درباره برپایی کارگاه‌های آموزشی در این دوره از جشنواره نیز توضیح داد: فعلا کارگاه‌های قبلی با حضور دوستانی مانند محمد عاقبتی، یوسف باپیری، محمد منعم، امین میری و بهار کاتوزی در حال برگزاری است و اعتماد نو به نقل از برنامه مشخصی برای کارگاه‌های تازه نداریم.

لازم به یادآوری است که بخش مناطق بیست و سومین جشنواره تئاتر دانشگاهی از ۲۹خرداد تا ۵ تیر ماه در مرکز تئاتر مولوی و بخش اصلی جشنواره از ۷ تا ۱۵ تیر به میزبانی سالن‌های استاد سمندریان و  استاد ناظرزاده‌ی تماشاخانه ایرانشهر، مرکز تئاتر مولوی، سالن استاد انتظامی خانه‌ی هنرمندان ایران، عمارت نوفل لوشاتو و عمارت روبرو برگزار می‌شود.

انتهای پیام 

ویژه‌برنامه شبکه دو برای جشنواره فیلم فجر در «بسته پیشنهادی»
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده + بیست =

دکمه بازگشت به بالا