بهره برداری از پروژه های سفر استانی رئیس جمهور تا تیر/ فردا بیمارستان لنگرود افتتاح می شود

سید عبدالمجید میرهاشمی در حاشیه دیدار با فرماندار شهرستان لنگرود که با محوریت افتتاح بیمارستان ۱۳۲ تختخوابی شهید حسین پور لنگرود برگزار شد، با اشاره به شیوع بیماری کرونا و همزمانی آن با ماه های پایانی دولت، اظهار کرد: رئیس جمهور به صورت ویدئوکنفرانس هر هفته اقدام به افتتاح پروژه های مهم استانی می کند.

وی بیمارستان شهید حسین پور لنگرود را از جمله پروژه های سفر استانی دکتر روحانی به گیلان دانست و افزود: رئیس جمهور از بهمن سال گذشته تا پایان دولت به صورت نمادین و محدود پروژه هایی که از محل سفرهای استانی تامین اعتبار ویژه شده اند را افتتاح خواهد کرد.

معاون دفتر پیگیری امور استان های نهاد ریاست جمهوری، با بیان اینکه مراسم افتتاح ویدئوکنفرانسی پروژه های استانی توسط رئیس جمهور هر دوشنبه و پنجشنبه برگزار می شود، تصریح کرد: بیمارستان شهید حسین پور لنگرود نیز فردا به صورت نمادین توسط رئیس جمهور مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

میرهاشمی، با اشاره به وجود پروژه های نیمه تمام از ابتدای انقلاب تاکنون، خاطرنشان کرد: دکتر روحانی در دولت یازدهم و دوازدهم علاوه بر پروژه های جدید، سعی کرده بخش قابل توجهی از پروژه های باقی مانده از گذشته را به بهره برداری برساند.

وی تعداد پروژه های استانی از محل سفر رئیس جمهور را بالغ بر ۲۰۰۰ دانست و گفت: دکتر روحانی به مردم قول داده که پروژه های سفر استانی را افتتاح کند و لذا تا پایان تیرماه بالغ بر ۸۰ درصد این پروژه ها افتتاح می شود.

معاون دفتر پیگیری امور استان های نهاد ریاست جمهوری، با بیان اینکه کلیه پروژه ها دارای پیشرفت فیزیکی بالا که قابلیت اتمام تا پایان تیرماه را دارند توسط سازمان اعتماد نو به نقل از برنامه و بودجه تامین اعتبار خواهند شد، خاطرنشان کرد: پروژه های بزرگ و تاثیرگذار در اولویت افتتاح قرار دارند.

تخلیه و بارگیری غلات و نهاده‌های دامی در بندر امام خمینی(ره)
هم اکنون بخوانید

میرهاشمی، توزیع اوراق قرضه توسط دولت را روشی برای اتمام سریع تر پروژه های بزرگ و مهم دانست و یادآور شد: همه دولت ها از این روش برای اتمام پروژه ها استفاده می کنند و دولت های بعدی نسبت به آن تعهد دارند.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 + 13 =

دکمه بازگشت به بالا