۱۱۶هزارمین خانه روستایی نوسازی‌شده در آذربایجان شرقی به بهره‌برداری رسید

محمدباقر نوبخت در مراسم افتتاح این واحد مسکونی، گفت: در دولت تدبیر و امید، اقدامات بسیار خوبی در زمینه بهسازی، مقاوم‌سازی و ایمن‌تر کردن سکونت در روستاها انجام شده است که قابل مقایسه با هیچ دوره‌ای نیست.

وی با اشاره به این‌که در زلزله دو سال پیش شهرستان سراب و میانه، تمامی امکانات دولت برای کاهش رنج و آلام مردم شریف این منطقه بسیج شد، افزود: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از سوی هیات دولت، مکلف به آغاز بازسازی واحدهای تعمیری و هم‌چنین احداث واحدهای مسکونی جدید در این منطقه شد.

وی با قدردانی از استاندار آذربایجان شرقی و مسئولان استانی به خاطر پیگیری احداث واحدهای مسکونی مورد نیاز در مناطق زلزله‌ زده، اظهار کرد: امیدوارم با توجه ویژه به موضوع بهسازی، مقاوم‌سازی و ایمن‌سازی واحدهای روستایی، تلفات جانی و خسارات مالی حوادث طبیعی به کمترین میزان ممکن برسد.

همزمان با حضور رئیس سازمان اعتماد نو به نقل از برنامه و بودجه در شهرستان سراب، اعلام شد که تاکنون ۳۰۰۰ واحد روستایی آسیب‌دیده از زلزله و ۳۵۰۰ واحد تعمیری مسکن روستایی در مناطق زلزله‌زده آذربایجان شرقی به بهره‌برداری رسیده است.

در مراسم افتتاح این طرح‌ها، استاندار آذربایجان شرقی، رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و جمعی از مسئولان محلی نیز حضور داشتند.

انتهای پیام

انتقالات از روسیه به بانک‌های خارجی ۲۶ برابر شد
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 4 =

دکمه بازگشت به بالا