گانتس: من فرش زیر پای نفتالی بنت شدم تا نخست‌وزیر شود

به گزارش ایسنا، رسانه‌های رژیم صهیونیستی به نقل از بنی گانتس، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی و رئیس حزب “آبی سفید” گزارش دادند: من فرشی زیر پای نفتالی بنت برای رسیدن به نخست‌وزیری اسرائیل شدم.

به گفته منابعی که اخیرا با او در پشت‌های درهای بسته گفت‌وگو داشته‌اند، گانتس از تشکیل دولت نفتالی بنت رئیس حزب یمینا و یائیر لاپید رئیس حزب آینده‌ای هست ناامید شده است و احساس می‌کند به آن جایگاهی که باید می‌رسیده، نرسیده و به عنوان کسی که زمینه را برای پایان دولت بنیامین نتانیاهو،‌ نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی هموار کرده با او برخورد نشده است.

به گفته یکی از منابع، گانتس احساس می‌کند بنت، لاپید و گدعون ساعر با این مساله مثل امری مسلم برخورد می‌کنند در حالیکه این‌که حزب او دومین حزب از لحاظ حجم حضور در ائتلاف است و از پیشنهادات نتانیاهو در لحاظ پایانی صرف نظر کرده است.

این در حالی است که گانتس در جلسه حزبش امروز، دوشنبه اعلام کرد، دولت تغییر به رغم تلاش‌هایی برای فریب شهروندان اسرائیلی تشکیل خواهد شد.

او اشاره کرد: بارها به من پیشنهاد کردند در راس دولت قرار بگیرم اما من با این پیشنهاد مخالفت کردم تا دولت تغییر تشکیل شود و در سطح شخصی اخساسات مختلفی دارم زمانی که احساس می‌کنی به نخست‌وزیری نزدیکی اما آن مساله‌ای بعید به نظر می‌رسد. من به بنت و لاپید و تمام اعضای فراکسیون تغییر دورد می‌فرستم و به نخست‌وزیر و اعضای دیگر دولت هم همین‌طور که مسائل خوبی برای اسرائیل رقم زدند.

انتهای پیام

مدیر سابق سازمان اطلاعات انگلیس: کشور درگیر "تخریب عصبی سیاسی" است
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده + 16 =

دکمه بازگشت به بالا