رئیس عقیدتی سیاسی ناجا: از برخی صحبت‌های نامزدها در مناظره، تأسف خوردم

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام والمسلمین سید علیرضا ادیانی عصر شنبه (۱۵ خرداد) در مراسم پنجاه و هشتمین سالگرد شهدای ۱۵ خرداد سال ۱۳۴۲ که در گلزار شهدای ۱۵ خرداد در جاده خاوران تهران برگزار شد، اظهار کرد: ۱۵ هزار شهید و فدایی ملت ایران در خصوص آغاز حرکت امام به شهات رسیده‌اند. ماه خرداد، ماه حماسه‌ها است؛ از فتح خرمشهر تا قیام ۱۵ خرداد. ان‌شاءالله ملت ایران با حضور اگاهانه و انتخاب اصلح و یک فرد شایسته در ۲۸ خرداد در این کشور فتح دیگری انجام می‌دهند.

وی ادامه داد: شهدای ۱۵ خرداد در کنار امام راحل که در آسمان آرزوهای یک ملت ظهور و بروز کرد در دوران سختی با عنوان یاران نخست امام همراه او بودند و با مظلومیت و شهادت خود، درخت انقلاب اسلامی را قوی‌تر کردند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی اضافه کرد: حرکت امام خمینی(ره) از نیمه دوم سال ۱۳۴۱ و مخالفت امام با انجمن‌های ایالتی و ولایتی شروع شد. ۱۵ خرداد مبداء قیام شد، چون مردم با حکومت امام گره خورده‌اند، هر زمانی مرجعی قیام کند و مردم آن کشور، مرجع را حمایت کنند، پیروزی آن گروه قطعی است.

ادیانی در ادامه یادآور شد: مردم تهران، قم و ورامین برای نصرت امام جانفشانی کردند و این فداکاری شهادت ۱۵ هزار نفر را به همراه داشت. امام خمینی(ره) توانست برای اولین‌بار حکومت ۲۵۰۰ ساله شاهنشاهی را در ایران فرو بپاشد. از بین بردن حکومت چندین ساله شاهنشاهی یک فرض محال بود اما مرجعیت و مردم آن را انجام دادند و حکومت جمهوری اسلامی ایران پدید آمد. ۱۵ خرداد فریاد طبقات محرومین و مستضعفین بود، قیام خونین ۱۵ خرداد برای اسلام ناب محمدی بود.

برای برگزاری شب یلدا «هیجانی» رفتار نکنیم
هم اکنون بخوانید

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا با اشاره به انتخابات امسال، گفت: مناظرات ریاست جمهوری امروز را گوش دادم و تاسف خوردم که کسانی که اداره کشور در اختیار آنها است چگونه صحبت می‌کنند. در خصوص صحبت‌هایی که مدتی قبل انجام دادم، بنده را تهدید کردند و گفتند بودجه سازمان عقیدتی و سیاسی ناجا را حذف می‌کنیم. وقتی ارزش پول جمهوری اسلامی ایران ۸۰ درصد کاهش پیدا کرد، چرا مسئولی دلش برای پول ایران نسوخت و مصاحبه نکرد؟

این مقام مسئول یادآور شد: اگر به سنگ قبر شهدا نگاه کنیم، هیچ‌کدام جزو طبقات پولدار نیستند، بلکه از بدنه جامعه هستند؛ شهدا جزو آن دسته‌ای هستند که در سریع‌ترین زمان به امام خمینی(ره) لبیک گفتند و جان خود را فدا کردند. شهدا ۱۵ خرداد درخشیده‌اند و کار امام خمینی(ره) و شهدا به گونه‌ای بود که هر چه داریم از فداکاری‌های این عزیزان است و با لبیک خود به فرمان مرجعیت، یک ملت را از ظلمات و تاریکی‌ها نجات دادند.

وی تصریح کرد: اگر دشمن دست از پا خطا کند، ایران با او کاری خواهد کرد که دیگر یادش نرود. دشمنان می‌خواهند مردم پای صندوق‌های رای نیایند، اما کور خوانده‌اند و ان‌شاءالله در ۲۸ خرداد نشان خواهیم داد که دشمنان اسلام و انقلاب را نا امید خواهیم کرد.

ادیانی در پایان بیان کرد: شهر به شهر سفر می‌روم تا مردم و همکاران خودم را به پای صندوق‌های رای فرا بخوانم و با رای خود نصرت اسلام و پیامبر (ص) را انجام دهند. حماسه‌ای از جنس فتح خرمشهر در انتخابات فتح می‌شود.

انتهای پیام

شر اینستاگرام دستگیر شد
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده + 4 =

دکمه بازگشت به بالا